Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vysněná

19. 04. 2000
0
0
1139
Autor
BLOOSEN

Podle mně to je dost vzácnost.... Ale jestli je to o tobe, tak urcite napis: BLOOSEN@seznam.cz Zn.: Schánim takovou vzácnost a uměl bych si jí vážit.. :-)))))

Modré oči jako len, vy jste byly vždy můj sen. A vlasy barvy havraní, co se větrem prohání. Dlouhé štíhlé nožky laňe, každý pošle pohled na ně. Povaha milá chápavá a je s ní pořád zábava. Realita nebo sen? Skutečnost, či SCI-FI jen?
Sarken
03. 05. 2000
Dát tip
eh mlčím a nepíšu, oči modré nemám a vlasy si barvit nebudu, o ostatních vlastnostech ani nemluvím, kdysi jsem měla panenku, na kterou by tvůj popis sedl, aspoň by ti do ničeho nekecala

Saxanka
01. 05. 2000
Dát tip
Tak to sni dál...

Merle
20. 04. 2000
Dát tip
sakra, kromě těch černejch vlasů bych se na to skoro hodil...

BLOOSEN
20. 04. 2000
Dát tip
No prave, to bych to dopracoval..:-)))

BLOOSEN
20. 04. 2000
Dát tip
Ja si myslim, ze to nebude tak hrozny. Priste napisu neco o blondynach, o zelenoockach, o hnedovlasejch hnedoockach ..... Ale asi se z toho driv zblaznim :-))) A jeste neco k tem chlupatejm nozkam lane :-))) To jsem si vzpomnel na jeden inzerat.... Dva nadupani kralici hledaji dve pekne kralice.. Zn: Chlupate nohy nejsou podminkou. :-)))))

Merle
20. 04. 2000
Dát tip
éééééééé :-)))))))))))))) bomba

Phil
19. 04. 2000
Dát tip
Wow, nebyl jsem tady půl roku a už z toho máme seznamku

Bambulka
19. 04. 2000
Dát tip
Nedostatek sebevědomí (a špatná barva očí), nenapíšu!:-)))

Semis
19. 04. 2000
Dát tip
nožky laně mám - chlupaté a křivé. :->

Rivka
19. 04. 2000
Dát tip
Upřímně řečeno - modrý oči a černý vlasy, k tomu ještě milá, chápavá a zábavná - no, přeju úspěšný hledání jehly v kupce sena:-))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru