Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezippo
03. 01. 2003
2
0
842
Autor
horník
Tak se zase vrac
ím z restaurace za tmy. Jako obvykle zakopávám o zrnka písku. Bác ! Tady museli vysypat snad celou sklápěčku !!! Zažehnul jsem můj benzíňák ZIPPO (dostal jsem ho od strejdy), abych se podíval, kde to vlastně jsem. A SAKRA !!! To není hromada písku ! TO JE CHLAP !!! A má sekeru v hlavě ! Sekeru v hlavě ? To je divný ne ? Že by na ní upad´ ? To je možný, vony tyhle Fiskarsky jsou dost ostrý (taky mám jednu doma) ..... Nojo, to by ale musel odněkud skočit po hlavě šipku přímo na tu sekeru a žádnej balkon ani nic podobnýho tady není..... To je divný... Co je to vůbec za chlapa ? Nemůžu ho otočit, ta podělaná sekera tomu brání. Sakra, nejde ven, musím zabrat. Fuj to mlasklo, ale už je venku. Tak se otoč pacholku ! Ahoj strejdo ! Cos dělal, člověče ? Jo ty seš mrtvej, tak mi to asi nepovíš.... A proč máš v ruce prázdnou kapsičku od zapalovače ZIPPO ?
abych řekl pravdu moc jasné mi to taky není :) takže strejdu asi zabil on a zapomněl na to? nebo jak? :)
no jo, opilec je vrahem, navíc schisofrenním
vysvětlovat pointu, je pro autora trestem za nedokonalost jeho výtvoru
musím na sobě zapracovat
já to pobrala hned, takže v tomhle smyslu to zas tak nedokonalý není, ale něco mi tam přecijen chybí...
taky mi to "nedoklapává", navíc ten monolog mi přijde příliš umělý - schizofrenní opilec sice všechno vysvětluje, ale házet na něj každou nedokonalost díla nelze... (a co ta skrytá reklama na zippo a fiskars?! :) ...)