Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen tak něco o snech

05. 01. 2003
1
0
973

Jeden přispěvatel na Písmáku mi říkal, že neví, co by sem měl napsat, ale je mu líto nevyužitého místa...:-))) Každopádně tohle je velmi stará básnička. Velmi stará pro mne, snad - pět šest let.

Setřásáš moje sny,

chlapíku podivný.

Netřes mou jabloní!

Jablka zazvoní,

snové se rozletí,

kam, nemám ponětí.

Snové se vytratí,

kdo je má hledati?!

 

Netřes mou jabloní!

Klaun slzu uroní,

kentaur zeptá se:

"Kampak v tom nečase?"

"Sny se mi ztratily.

Se síťku motýlí

musím je chytati.

Snít se prý vyplatí."

 


Ale o tom to není :-) Proč by měl někdo něčím třást, když to může v poklidu utrhnout? :o)

monsignore
26. 08. 2003
Dát tip
když vám někdo zatřese jabloní, třeba se dozvíte, jak chutnají vaše jablka a zjistíte, že jsou také k jídlu :o))))))

monsignore
24. 08. 2003
Dát tip
ano vím kdo je ten chlapík.....je to dr. Plzák :o)))))))

Vaším prostřednictvím :-)

Ano, třesení tohoto druhu je mi krajně nepříjemné. Nicméně dotyčný mnou nikdy nebyl nějak specifikován :o)

monsignore
12. 01. 2003
Dát tip
Copak je to madam za podivného chlapíka? :o))) Zeptám se Vás :je Vám to třesení nepříjemné? :o))))

Perchta
07. 01. 2003
Dát tip
nyx č.2 - to mě oslovilo já vždycky chodim na ty úplně poslední věci, vim, jaká je to radost, když člověk něco nahodí a přijde reakce, nebo uvidí, že to alespoň už někdo čet "velmi stará pro mne" ... co (koho) jen mi to připomnělo? no snové to je T

Dotyčnému nešlo o místo na Písmáku, alébrž o ten volný prostor v prologu, do nějž nevěděl, co by napsal, ale to bílé místo moc "řvalo" :o) Pokud by se měl Písmák nějak selektovat, potom by to tu nakonec bylo jenom pro zvané a byl by z toho Nyx č. 2. Myslím, že každý je dost soudný na to, aby nečetl díla a autory, kteří mu nic neříkají :o)

katugiro
05. 01. 2003
Dát tip
tady žádné nevyužité místo není! Mělo by vám spíš být líto Písmáku zahlceného hnědou rádobyliterární hmotou... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru