Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ledová láska

09. 01. 2003
3
0
662
Autor
Gripen

na návrh sem trochu pozměnil druhy verš z "Já tvou krev si smývám" na toto.

Jsi jak led studená.

Tvou krev si smývám.

Proč to bylo tak?

Copak málo lásky jsem ti dal?

Já teď trpím,

Ty jsi v ráji.


johanne
19. 09. 2004
Dát tip
tyhle pokusy o poezii mají asi fakt význam hlavně pro tebe... asi neplánuješ býti velkým básníkem, což? pak myslím, že se tvý texty moc neliší od toho, co lidi v určitým věku píší... (a později se nad tím jen pousmívají)

sk8ergirl
05. 08. 2004
Dát tip
Nevím, mám z toho docela rozporuplný pocity... V prvním verši bych asi spíš dala "jako" než "jak"...

katugiro
12. 01. 2003
Dát tip
připomnělo mi to písničku Cold As Ice, možná právem - jde o pop... :)

houba
11. 01. 2003
Dát tip
.....:o)

sindlenula
11. 01. 2003
Dát tip
Veeeeeeeeelmi dojemné, líbí se mi to, moc.

Jeanne
11. 01. 2003
Dát tip
napsáno srdcem *

Petra
09. 01. 2003
Dát tip
hodne smutné....ale páči sa mi to

Miroslawek
09. 01. 2003
Dát tip
Čeština zná a v ichformě obvykle užívá tzv. nevyjádřený podmět... osobní zájmeno "já" ve druhém verši tak zvyšuje důraz na osobu autora, což významově ještě podtrhuje jeho umístění na začátek verše... a vytváří tak nepříjemný dojem egocentrismu či dokonce sobectví... a také neústrojně nepřirozený slovosled ve mně vzbuzuje dojem, že snad nejsi rodilý Čech... nic proti inverzi, ale měla by být v souladu s možnostmi češtiny. Proč to bylo tak? Copak málo lásky jsem ti dal?

smutná miniaturka od srdce... t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru