Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes a denně vidím černě

11. 01. 2003
2
0
1224
Autor
Gripen

Bílé slunce putuje mi nad hlavou

Černý vzduch tíží mne.

Srdce puká žalem velkým

Nedělám s tím nic.

Jen naklonit si štěstěnu vrtkavou

A pod oheň přikládám si,

Když další holku chci.

Je normální člověk co milovat chce?

Říkáte, že ne? Věřím vám.

Dyť heslo dne, rychle do ní, rychle od ní…

To mi v hlavě zní…


johanne
19. 09. 2004
Dát tip
pesimisto...

Gripen
17. 01. 2003
Dát tip
houba: prave to heslo dne, to neni o romantice, ale naopak, tak to dneska je, a to me stve (nerikam, vsude a vzdy, ale setkal jsem se s tim mnohokrat, ze rytiri doby goticke uz nejsou:) ). Minstrel: diky, pravda cestinar nejsem, a musim se studem priznat, ze z cj mi vychazela 4, nez jsem si ji fejetonem opravil. (jsem technik:) ). rebecca13: promin, nechapu... A všem děkuji za připomínky a kritiku, člověk se učí celý život.

Nuitík
16. 01. 2003
Dát tip
občas líbí občas ne, proč jsou tam někdy používaný tak divný stylistický útvary ... je to divně napsaný

Marthin
15. 01. 2003
Dát tip
Též oblubuji tenhleten styl..děkuji, Reb.:-)

hurvinek
13. 01. 2003
Dát tip
gripene: ktere svedske konsorcium te podporuje? tve heslo dne mi neprijde ani tak romanticke jako valecne

houba
13. 01. 2003
Dát tip
já nevím,to heslo dne není moc šťastný,ale je možný,že v některejch kruzích to takhle funguje.....možná zkus změnit prostředí...:o)

čtenář
13. 01. 2003
Dát tip
?

Minstrel
13. 01. 2003
Dát tip
No tak nevím...češtinář asi nejsi nijak fantastický, ale kdo ano, že??? Jinak zajímavý nápad, a mě se to líbí jen stím, že si myslím, že milování není nenormální...

Astalavista
11. 01. 2003
Dát tip
Chlapče, nevím, kdo tě učil česky, ale žádný břitký stylista to zřejmě nebyl... navíc, vůbec mi není jasné, co znamená slovo "přidělávat" v tebou použitých souvislostech...

Gripen
11. 01. 2003
Dát tip
astalavista: to slovo jsem už opravil, všil jsem si také, že tam pokulhává chuták:) Jinak je pravda, že stylistyka (pokud není vyjádřena algebrou) mi dělá občas problem. Ukaž na něco co se ti nezdá... díky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru