Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

STÝSKÁ SE MI.....

09. 01. 2003
6
0
1008
Autor
Želvička

Vim že většinu lidí už asi nudí básničky o lásce.....ale já bohužel neumím ze sebe jinak dostat tu spoustu bolesti co mi způsobuje člověk kterého mám tak strašně moc ráda....

 

Stýská se mi a proto stále hledám jen Tvůj stín... Stýská se mi čím dál tím víc, tak co já teď s tím...?

Mám teď v sobě tolik lásky a nemohu Ti ji dát, ...když jsem chtěla, nechal jsi mě tam jenom tak stát...

Stýská se mi a už zase, slzy v očích mám a opět mám ten zvláštní pocit, že nic nevnímám.......

Nechci už se takhle cítit a nechci Tebe ztratit, pochop už to jednou provždy a přestaň mě trápit...

Nesnížím se k tomu, abych prosila o lásku..... Miluju Tě ale mám svou hrdost a proto nedám sama sebe v sázku..

Nebudu se podbízet, takových.... máš kolem sebe dost a dost, ale tyhle dívky ani neznají pojem láska nebo hrdost....

Mě nejde jenom o postel a o Tvou  „slavnou“ pověst, chtěla bych Tě podržet a cítit i Tvou bolest....


Želvička
07. 04. 2003
Dát tip
Díky..Musím si od tebe taky něco přečíst...Vypadá to že máme hodně společného... :-)

Katčenka
19. 03. 2003
Dát tip
Uz zase,ja se zblaznim!!!Zase jako ja...tip!

Poetist
16. 03. 2003
Dát tip
Nemůžu si pomoct, připomíná mi to Leoše Mareše. Ale proč ne, jde to.

Želvička
13. 01. 2003
Dát tip
No, láska je prostě svině, ale co by jsme byli bez ní ne???

Fil
13. 01. 2003
Dát tip
Oprava: LÁSKA JE KURVA !!!!

Had
09. 01. 2003
Dát tip
:o) ... jo, tenhle pocit znám (i když dneska už musím trochu lovit v paměti). Takovej ten šílenej tlak pod hrudní kostí, kdy ti srdce buší jako blázen a ruce se lehce klepou. :o) .... i když Tě to teď nejspíš bolí, trochu ti závidím .....(strašně bych ten pocit chtěl ještě někdy zažít) Formálně by to na tip nebylo, ale za tu bolest Ti ho dám :o)

Fil
09. 01. 2003
Dát tip
EXCELENTNÍ závěr co do obsahu za to*

hurvinek
09. 01. 2003
Dát tip
me se velice libi

lopatka
09. 01. 2003
Dát tip
laska je vzdy tak bolava a myslim,ze pisat o nej nikdy nebude nudné. Drzim palce,aby ta to prebolelo :)

houba
09. 01. 2003
Dát tip
to je upřímné...snad to dobře dopadne pro vás oba..jakkoliv :o)**

Mathew
09. 01. 2003
Dát tip
No jo je to pěkný.. .. ale oč by to bylo lepší bez rýmování !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru