Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Déli pályaudvar [dély pájaudvar]

09. 01. 2003
8
1
1300
Autor
csütörtök

DÉLI PÁLYAUDVAR [dély pájaudvar]

 

"Tahleta je super!"

 

"Tahle slabej vodvar!"

 

V budapešťským metru

na Déli pályaudvar

komentujem hlasitě

ten maďarskej matroš.

 

"Naštěstí nám nerozuměj,"

poznamenal Bartoš.


1 názor


Je děsná, ale protože jsem se - jaksi z hecu - přihlásila do klubu, budu radši zticha :-)

FARAMIR
11. 02. 2003
Dát tip
:)

:o))))))))))))) Mimo mé chápání nešla. ¨Dobrá práce! :o)))*

Wopi
27. 01. 2003
Dát tip
:))

hurvinek
22. 01. 2003
Dát tip
tak tahle sla mimo me chapani

Založen klub MAGYAR KÖZTÁRSASÁG [maďar-köztáršašág].

Bacil
13. 01. 2003
Dát tip
:-)))) Připomnělo mi to jeden pět let starý, lehce hororový zážitek, kdy jsem cestoval na konferenci do Iaşi (Rumunsko) a kvůli stavbě koridorů na Břeclavsku mi v Budepešti na Keleti Pályaudvár ujel vlak. Dodnes nechápu, jak se mi podařilo vysvětlit Maďarům, že potřebuju náhradou chytnout Corona expres, aby mi na něj vypsali lítek, a pak se přesunout na Nyugati pályaudvár, neboť právě odtamtud onen expres odjížděl. Škoda, že Déli pályaudvár neznám, ale předpokládám, že to taky bude podobná budova, z které dýchá přelom 19. a 20. století... konec konců, jako z celého toho systému Východního (Keleti), Západního (Nyugati) a Jižního (Déli) nádraží (pályaudvár)...

Popelucha
12. 01. 2003
Dát tip
tak ta je krutá... zvlášť konec je víc než úderný

Popelucha
12. 01. 2003
Dát tip
tak ta je krutá... zvlášť konec je víc než úderný

Popelucha
12. 01. 2003
Dát tip
sakryš... omlouvám se

houba
11. 01. 2003
Dát tip
taková ........ nevím

Peeta
10. 01. 2003
Dát tip
:)))

Miroslawek
10. 01. 2003
Dát tip
Na zastávce v Pešti měl jsem rozk-rok v kleštích Maďarky jsou bešty... ...jéééééééééééééééééééééééééééééééé!!!

řásná
09. 01. 2003
Dát tip
Bartoš má pravdu :-)

Pája
09. 01. 2003
Dát tip
:-)) naštěstí vám nerozumim :-)

katugiro
09. 01. 2003
Dát tip
plno zajímavých nápadů, ale báseň nikde :)

Litochowitz
09. 01. 2003
Dát tip
csütörtök, tak tohle je parádní věc.....sám to praktikuju, a nejen v Maďarsku.....ale určitě padaj i ostřejší výrazy, co?....no, já samozřejmě střílím velmi ostře i na adresu poněkud rasistickou......jo, ti severoafrický dobytcí jsou totiž děsně drzí....jo, málem jsem to schytal:-))....takže.......T-p.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru