Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Popravená srdce

23. 04. 2000
1
0
1438
Autor
Stepca

Název zní drsně,že? To je z útlého mládí:-).Takhle se podívá ještě jednou mezi lidi.

Popravená srdce Tvé srdce sevřená je pěst když chladno kolem zebe i náručí je otevřenou rána jej však zavře v sebe. Prosté je a důvěřivé s novou vírou rozjasní se ránem jak smola,ale zatvrdí se když city v kole lámem. Je trpělivé - sadař v kraji neúrodném sběratel už rozebraných etiket to ovoce však nepřejí se a předlouhé je čekat nový květ. Je vlastně klícka na city přešlapují za brankou nezavřenou tvé srdce to jsme mi i ty mezi sebou na zapřenou. To my soudili a dali srdci okovy byl to ale zvláštní nápad na špalek dát hlavu svoji sobě jako katovy.
Sarken
03. 05. 2000
Dát tip
ani v útlém mládí jsi nepsal špatně

nicka
27. 04. 2000
Dát tip
to byl překlep nebo hrubka???

Merle
25. 04. 2000
Dát tip
ech, proti mým staršinám zbytečně dobrý :-))))) ale dnes mě to opradu moc neoslovuje

Bibša
25. 04. 2000
Dát tip
Sadař v kraji neúrodném, tomu říkám správný hrdina, ale klidně to může hraničit s bláznovstvím, víš, něco z té básničky se mi moc líbí, není to konkrétní, ale chvilkové názory a pocity, které mě oslovují.

Laďa
25. 04. 2000
Dát tip
A Don Quijot byl kdo? Myslím, že byť s vědomím necíle je třeba bít se dál. Nebo říkam nesmysly? To neva, stejně jsem jen chtěla říct, že jsem ráda, že tě čtu.

Semis
24. 04. 2000
Dát tip
Takové optimistické :->

BESTYJÁK
23. 04. 2000
Dát tip
Stepco, nechci se tě dotknout, ale nebyla to nějaká angažovaná poezie? Strdce,pěsti,okovy,nový květ, dost mi to připomíná internacionálu, ale chraň mě Bůh,ikdyž jsem atheista, že bych se tě chtěl nějak dotknout.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru