Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Třískaní

13. 01. 2003
3
0
1120
Autor
Satánek

Když chce bejt člověk jemnej a ono to prostě nefunguje, dostane chuť bejt tvrdej. Jenže ono nefunguje ani jedno.

  Stalo se mi, že jsem chtěl bejt jemnej. Bylo mi řečeno, že jsem moc hodnej.

  Stalo se mi že jsem chtěl bejt tvrdej. Bylo mi řečeno, že jsem moc agresivní.

  Stalo se mi, že jsem bejt něchtěl a bylo mi řečeno, že jsem moc pasivní.

  Tady se mi stalo, že jsem chtěl křičet a bylo mi řečeno, ať mlčím.

  Když jsem nemluvil, byl jsem dotázán, proč nemluvím.

  Když jsem mluvil, byl jsem žádán, abych mlčel.

  Když jsem přemýšlel, bylo mi řečeno, abych moc nepřemýšlel - že jako moc přemýšlím.

  Když jsem nepřemýšlel, byla mi vyčítána bezhlavost a přehršel emocí..

  Když jsem NEBYL, moje nebytí bylo na překážku, tak jako moje bytí a to je opravdu k blití.

 

Co mě však těší, je světlo, který nám všem svítí...:-O)))))


souhlas... takhle se mi to líbí...už to není jen rebelie a plivání a už jsem to snad skoro i já...a když je něco jako podobný mě tak se jako celej začervenám, narvu si ruku Kamsi, a řeknu že je to super OK? * PS: přetvářka je super věc, hlavně ta pozitivní

Shammann
21. 01. 2003
Dát tip
Mamí..S

Seregil
21. 01. 2003
Dát tip
Hmmm... zajímavý...

houba
15. 01. 2003
Dát tip
kašli na lidi a buď sám sebou :o)

Dadinka
15. 01. 2003
Dát tip
Dost dobrýýýýýýý!!!!!! Něco podobnýho se mi taky občas stává...

Drownedgod
15. 01. 2003
Dát tip
...chtěl si psát, napsals, ....a máš to...:.-))

bíglinka
15. 01. 2003
Dát tip
Jasane, mně se zdá, že mu to říkali různí lidé (nebo i ženy) a tobě (Jasane) bych přála, abys v přístím životě byl ženská a pořádně si to užil - víš o "jahodovejch prázdninách" (jak to nazýval jeden můj známý) úplný.............

bíglinka
15. 01. 2003
Dát tip
Satánku, ty, co tě maj rádi, tě stejně nakonec budou brát tak, jak jseš, stejně se nezavděčíš všem... dílko líbilo!

JASAN
14. 01. 2003
Dát tip
To si tady nikdo nevšiml, že je to skvělý ???!! Buď trpělivej, ona se uklidní až jí odezní krámy. :-))))))

Seki
13. 01. 2003
Dát tip
Co po tobě vlastně chtěj?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru