Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nádoba

12. 01. 2003
3
0
1051
Autor
jupiter21

...odchyceno z větru,který dul kolem mě....

Jsi nádoba bezedná

A já se do Tebe vlévám

Naplním Tě někdy????


jupiter21
16. 01. 2003
Dát tip
Seki:kdybych te neznal tak si du hodit smyčku... ;o) Tichotam:Táta to o mě říká taky....díky za tip! Adrenalin:Díky, že se mě zastáváš,fakt díky, ale Sekiho neberu vážně,vím moc dobře jakej to je... :o) vážně se těším na jeho kritiky a co se mně týče, jeho "dílka" radši ani nekomentuji..občas

Tichotam
14. 01. 2003
Dát tip
seš upřímnej kluk :o)*

Adrenalin
14. 01. 2003
Dát tip
mně se nelíbilo, jak to Seki setřel, tak jsem se šla mrknout na jeho dílo, když je tak... (doplňte dle libosti) myslím, že i kritizovat se může trochu citlivě...

Seki
13. 01. 2003
Dát tip
Co to píšeš? Radši se na to vyser a dělej něco smysluplnějšího, třeba balet.

Jeanne
13. 01. 2003
Dát tip
myslíš třeba naplnit láskou? T

jupiter21
13. 01. 2003
Dát tip
Myslíš že v baletu budu mít nějaký úspěch? tak dobře, já to teda zkusím....sbohem

jupiter21
13. 01. 2003
Dát tip
Jeanne: abych pravdu řekl,tak nevim,ale každopádně sem si uvědomil,že jsem to co jsem napsal v mé první reakci viz.výše na konci, tak jsem tu mou báseň trochu zneuctil...chtěl bych aby to mělo tu prvotní čistotu...každé další komentáře tomu trochu ubírají....ja si ani neuvědomuju jak se to tady na písmáku objevilo...ale musím říct, že těchto dvanáct slov (12!) pro mě hodně znamená,má to šílenou hloubku(aspon teda pro mě)...a asi to bude třeba naplnit tím co nabádáš ty...nic jiného TU "nádobu" nejspíš nemůže naplnit než láska :o)))) zdrvím do Orlové a taky všechny co to četli... :o)))

Seki
13. 01. 2003
Dát tip
Jako baleťák se určitě uplatníš. Rozhodně líp než tady těma žvástama.

Tichotam
12. 01. 2003
Dát tip
Ti chlapi myslej jen na jedno :o)))

Adrenalin
12. 01. 2003
Dát tip
no, Vodnář asi nebudeš, co ;-)

Astalavista
12. 01. 2003
Dát tip
Mno, jdeš na to filozoficky...:o)

Drownedgod
12. 01. 2003
Dát tip
...náboba zůstane nenaplněna pokud nevidíš dno, které se může skrývat úmyslně a tak těžkokdy kdo naplní i nádobku sebemenší...:-))))

houba
12. 01. 2003
Dát tip
mě to přijde docela filozoficky pojatý,akorát že "nádoba bezedná" automaticky neznamená nádobu prázdnou....jde tedy o to naplnění,nestačilo by jenom doplnit?...jestli jsem to nějak pochopila?

Kittie
12. 01. 2003
Dát tip
Hezké zamyšlení.. a teď jen přijít na to, esli to má skutečně jen ten filozofický ráz :o)))

jupiter21
12. 01. 2003
Dát tip
houba:mas asi pravdu, spis jde jen o to doplnení než plnění od začátku kittie:no....:o)....ale jo mělo by to mít filozofický ráz,když jsem to psal... ale víš jak(viz.Tichotam)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru