Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cesta

13. 01. 2003
2
0
1009
Autor
Seki

Tato báseň se rodila velmi těžce, za velmi těžkých podmínek a proto si myslím, že je velmi hodnotná.

Když jsem šel včera ven,

vrátil jsem se pak sem.


Krátký, ještě trochu zkrátit, až se úplně vytratí slova a zůstane jen krása prožitku!

ABCI
19. 01. 2003
Dát tip
????????,ale jinak dobrý

Bobísek
15. 01. 2003
Dát tip
Skvěle je zachycena atmosféra okamžiku! Frkni to do nerýmovaných a máš můj tip! :-)

Adrenalin
15. 01. 2003
Dát tip
včera jsem šel ven, pak vrátil jsem se sem - no nezní to úderně? (to není nějakej rým?) - že by si to pak mohl nechat v těch rýmovanejch, když chce... (teda jestli se sem ještě někdy vrátí) ;-)

Naso
14. 01. 2003
Dát tip
:-)))) - pobavilo

Adrenalin
14. 01. 2003
Dát tip
hm, a je pak taky hodnotnější třeba člověk, se kterým měla matka těžký porod? ;-)

katugiro
14. 01. 2003
Dát tip
líbilo by se (vážně), ale chybí dobrý rým...

Seki
14. 01. 2003
Dát tip
cage: Těš se na další dílka. Carrie: Díky. jupiter21: Dík za tip. Naso: To je dobře. Adrenalin: Ne, na lidi to nefunguje. katugiro: Už tak to byla fuška.

cage
13. 01. 2003
Dát tip
no neni to spatny, akorat jsi to mohl trochu zestrucnit, ale jinak fajn... jen tak dal...

Carrie
13. 01. 2003
Dát tip
Rytmicky to jde, hrubky tam nejsou, myšlénka by se taktéž našla, oceňuju porodní bolesti ;-))

jupiter21
13. 01. 2003
Dát tip
uffffffffff, TO ALE BYLA NÁMAHA ufffffffffffffffffffff,ale za tu námahu zasloužíš tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru