Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O lásce

15. 01. 2003
1
0
811
Autor
rajčátko

 

O LÁSCE

 

Lásko kde jsi,

hledám tě

prázdnota mě pohltila

do svého chřtánu

věřím že léčíš duše

které zabilas

abys je mohla

vzbudit a dát jim poslední ránu

.........z milosti

 


To je nejhorší, když vás vzbudí a pak dorazí.... kdyby vás alespoň nechali být..... :-((((

hurvinek
17. 01. 2003
Dát tip
ten konec mi sedl nevim proc ale sedl

Nuitík
17. 01. 2003
Dát tip
tak to není

rajčátko
17. 01. 2003
Dát tip
a jak to je?

bíglinka
16. 01. 2003
Dát tip
jaká lokální? z toho záchoda? ;-))))))))

Fil
15. 01. 2003
Dát tip
trošku mi uniká smysl toho závěru???.-)))

Astalavista
15. 01. 2003
Dát tip
No, jsem zmaten, asi jako Fil..:)

bíglinka
15. 01. 2003
Dát tip
proč jste zmatený? já to chápu tak, že se někdo zamiloval, nějak to nevyšlo, je zoufalej - a prosí o lásku, i když si říká, že ho znovu nějak doběhne a dorazí... Jestlis to myslel vážně, najdi si jinou činnost a láska si tě najde sama, když ji nebudeš hledat... jako malá jsem se ptala rodičů, jak se seznámili a neuměla si představit, jakou náhodou se seznámím já - tak mě napadaly takový koniny jako že budu někde a dojde mi toaleťák a budu o něj škemrat a On mi ho půjčí a začnem spolu chodit a jaká byla skutečnost? našli jsme se na Internetu - on si dal inzerát v lednu, já ho četla v květnu a odpověděla mu a za pár měsíců jsme se vzali - a už spolu máme... pejska! (to jsem vás dostala, hihihi)

katugiro
15. 01. 2003
Dát tip
tedy... bíglinčina lokální miniatura byla o dost zajímavější :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru