Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kolotoč

13. 01. 2003
1
0
1198
Autor
Keba

"Mistře jak je to vlastně s lidskou myslí?"

 

Mistr se zamyslel a po chvíli promluvil: " Je to jako když jdeš na pouť a tam si koupíš lístek na kolotoč a těšíš se na trochu vzrušení z jízdy."

 

"Já Vám vůbec nerozumím!"

 

"Víš, když jsi na kolotoči vnímáš pouze a jen bláznivou jízdu, protože se točíš moc rychle. Můžeš se radovat z točení dokola, ale z ostatní spousty věcí ne. Nemyslíš si tedy, že kdyby ses točil dost dlouho ztratil by jsi o ostatní věci zájem a dokonce by tě ta bláznivá jízda začala bavit?"

 

"Je to možné."

 

"A víš, co je na tom to nejpodivnější?"

 

"Nevím."

 

"Že si každý na ten kolotoč koupí lístek, sám jej zapne a točí se a točí..."


Keba
15. 01. 2003
Dát tip
vůbec nevíte o čem píšu

Kandelabr
15. 01. 2003
Dát tip
keba: ach to je moudro! ty zneuznaný intelektuále! přiznám se, jsem červ, mrzký a nehodný číst tvé božské proslovy, tvé hluboké pravdy! jak jsem mohl jen na vteřinu pochybovat. Vytesejte je do kamene, tiikněte na letáky a vyhazujte z aeroplánů (daly by se vyhazovat i ty kamenné desky, tvé dílo by mělo drtivější dopad na mnohé chodce).

Fil
14. 01. 2003
Dát tip
souhlas s Kálí, ale můžeš se zajímat, jak chceš, když stejně nic nevidíš, jak ten kolotoč se rychle točí ,takže vzpomínáš jen na to co bylo před tím než jsi nasedl a opíráš se o svoje představy ve zběsilém rytmu kolotoče..... dobrý Kebo:-)))

katugiro
14. 01. 2003
Dát tip
ale taková úvaha se dá naroubovat kamkoliv...

rajčátko
13. 01. 2003
Dát tip
má to hlavu i patu i myšlenku i vyvrcholení, pěkné to je....

Kandelabr
13. 01. 2003
Dát tip
chm to poselství moc nechápu, asi se to se mnou moc točí a tak nevnímám...

Keba
13. 01. 2003
Dát tip
tak to každopádně

Cirilla
13. 01. 2003
Dát tip
mi se líbí, ba i chňápu ;)

fungus2
13. 01. 2003
Dát tip
Hm zajímavé.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru