Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Život

25. 04. 2000
0
0
853
Autor
JenJá

Život, stojí vůbec za to? tak tuhle otázku jsem si už několikrát položil a ještě párkrát položím, chtěl bych poznat člověka který ne po jisté době jsem se rozhodl že život stojí za to žít i když se člověk dostane do té největší deprese kterou si ani nikdy nebyl schopen představit. Ono deprese je jedna věc ale druhá věc je to že každý nový den je novou nadějí na to že se stane něco co mi přinese štěstí a já budu zas nebo konečně šťastný a jelikož nový den je 365 krát do roka tak vždycky když dostanu depresivní náladu počkám si v nejhorším na východ slunce a uvědomím si že přichází nový den nová naděje a že když ještě navíc nebudu jen sedět někde v koutku tak přijde okamžik kdy budu zase šťastný....
JenJá
27. 04. 2000
Dát tip
Díky za kritiku.

Verita
27. 04. 2000
Dát tip
tohle si připomenu, až se budu večer snažit usnout :-)

Chavale
27. 04. 2000
Dát tip
Tak takové depresivní stavy jsem měla hlavně o zkouškovém období.V noci jsem nemohla usnout,protože mě trápila myšlenka,že neuspěju a budu muset školu opustit.Co potom?Tuhle otázku jsem si hodně často pokládala.Teď,když už všechny zkoušky mám,si říkám:"Nebyly všechny ty depky zbytečné?""Ne",odpovím si pokaždé.Žádná deprese není nikdy zbytečná.V čím větším jsem "srabu",tím větší pocítím úlevu,když už je konečně po všem.Připomínkou mých depresí jsou pak ta kratičká psaníčka,z nichž jedno jsem napsala do Písmáka.

Chavale
27. 04. 2000
Dát tip
Tak takové depresivní stavy jsem měla hlavně o zkouškovém období.V noci jsem nemohla usnout,protože mě trápila myšlenka,že neuspěju a budu muset školu opustit.Co potom?Tuhle otázku jsem si hodně často pokládala.Teď,když už všechny zkoušky mám,si říkám:"Nebyly všechny ty depky zbytečné?""Ne",odpovím si pokaždé.Žádná deprese není nikdy zbytečná.V čím větším jsem "srabu",tím větší pocítím úlevu,když už je konečně po všem.Připomínkou mých depresí jsou pak ta kratičká psaníčka,z nichž jedno jsem napsala do Písmáka.

Chavale
27. 04. 2000
Dát tip
Tak jsem to omylem zmáčkla dvakrát.

myrinda
26. 04. 2000
Dát tip
jo, depky jsou hnusný, ale čím větší depka, tím líp, když přejde (můj soukromej názor, stejně jako to, že přejde každá, jen někdy to trvá kaapánek dýl.....) Kerouacaneeznám, ale tenhle styl se mi líbí světlo a stín - jedno bez druhého nemá smysl úvaha moc pěkná, díky

Tanizaki
25. 04. 2000
Dát tip
Ano, je to tak (aspoň podle mě).. Tvůj styl psaní mi připomněl nekonečný věty (krásný nekonečný věty) který psal Kerouac..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru