Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šokovat.....

18. 01. 2003
0
0
849
Autor
soika

Šokovat - je mít místo hlavy obrazovku

a koukat se sám do sebe -

v zrcadle se objevuje modré světlo

a člověk vidí hnilobu světa a sebe samého.

Proč nemít místo duše žárovku -

cítit jak se vlákno rozpaluje do běla.


Adalim
19. 01. 2003
Dát tip
jako malá jsem si občas představovala, že se někdo dívá na televizi, ve které je člověk, co se dívá na televizi a tam je další, co se dívá... takový tunel z obrazovek...

katugiro
19. 01. 2003
Dát tip
nemusíš použít nic z toho, co vyjmenoval(a) jáma... :) možná by to chtělo trochu prohloubit, zvlášť část o žárovce, je to trochu ploché... ale jinak dobré, zajímavé obrazy :)

soika
19. 01. 2003
Dát tip
Adalim:Obrazovka jako okno do každýho z nás. Kdyby sme byli všichni propojený asi by to bylo jednodušší :) katugiro: díky za tip :)

Kastel
19. 01. 2003
Dát tip
já chci bejt taky propojenej (ale s právem na vypnutí :o)

soika
19. 01. 2003
Dát tip
pro Kastela: buď nikdy ,nebo navždy:)))

Kastel
19. 01. 2003
Dát tip
Navždy ? Nikdy ! :o)

jáma
18. 01. 2003
Dát tip
Taková témata jsou o přemíšlení , ne o lehkopádném psaní...Chceš znát pravdu ? Kde je rytmus ? Pointa ? Napětí ? Kde je tvůj pocit ? Hej , soiko , dýchej , žij , umírej a pak až piš o něčem takovým !!!

soika
18. 01. 2003
Dát tip
No to jsem zrovna umírala víš. Díky za kritiku.

quapa
18. 01. 2003
Dát tip
trosku bych to zkondenzovala (jako mleko treba),ale jinak proc ne?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru