Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

o lásce

20. 01. 2003
9
0
2506
Autor
Playwithfire

tak tohle uz optimistický je!!!

 

Je zamilovaná,neslyší,nevidí

je zasněná,vráží do lidí.

je veselá a radost z ní i září

je krásná,když se takhle tváří.

 

on priběhne,chytne ji za ruku,políbí

a kaslou na lidi,kterým se to nelíbí.

rozběhnou se spolu po náměstí

ať celé město vidí jejich štěstí.

 

a při západu slunce splynou v jedno tělo

takhle by to s láskou vždy být melo...


diky vam obema...

Nevyn
25. 11. 2003
Dát tip
Tak to je krásný vážně se mi to líbí. *tip

revion
15. 11. 2003
Dát tip
ok..*

anonym:ty se divis? :-)))

Lowlander
02. 05. 2003
Dát tip
Ne, předělávat ne, jen... konec je takový fádní... předvídatelný... chybí mi v tom akové to napjaté očekávání a zmatení a úleva po přečtení, takové to zaražené zírání na montor... těžký dech a úsměv na rtech...:o)))

low:no...co na to rict? proste cely predelat,a bylo by to dobry,ja vim:o) Ne,optimisticky dila neumim psat s nejakou mhlubsi myslenkou:-)

low:diky.cenim si uprimnosati:-)

Lowlander
25. 04. 2003
Dát tip
Není zač :o) Ale líbí se mi to, to jo... jen yb to chtělo... mmm... něco (nevím sám přesně co) a byl by to super tip :o)

Lowlander
23. 04. 2003
Dát tip
No, rým by ušel, ale sdělení je příliš jednoduché... chtlěo by to ěnco objenějšího, něco... jak to říct... nějakou třešničku na závěr :o) Ale jinak fajn...

shadow:hmmm...radsi ne,dik:o)

Ale no tak..... vzmuž se!! :-)))

ach jo...asi se na kubu vykaslu,protozxe podle vas diky nemu uroven mych del ma sestupniou tendenci:o) Nedokazu psat pesimisticky kdyz sem stastna,za coz se omlouvam:-)))

Cecil
04. 04. 2003
Dát tip
Klasická téma básne je láska. Je to asi preto, že je neskutočná, a predsa je tak blízko,skoro na dotyk. Báseň sa mi zdá trochu jednoduchá, má však svoje čaro. Navádza atmosféru nekonečného štastia. Svet nieje perfekný, a keby ním bol, tak by nebol svetom. Báseň však môže vytvoriť ilúziu. Na to ich máme.

Smykač
31. 03. 2003
Dát tip
Promiň, ale tato mne příliš nezaujala. Rytmus je...inu rytmus příliš není;o) a rýmy jsou "v pohodě" jen některé. Např. políbí-nelíbí není moc povedený. Ohledně obsahu....teď jsem kouknul na tvůj věk a ,pravda, takovéto básničky jsou pro dívky ve tvém věku asi typické, ale ty umíš napsat i lepší. Nevykládej si to tak, že jsem jeden z těch sucharů, kteří nedokážou pochopit, jaké je to bezmezně a šíleně milovat, ale pokud to chceš vyjádřit básní, dá se to napsat jinak a lépe. Přeji nenechavou Múzu.

Berenice
31. 03. 2003
Dát tip
na moj vkus je to prilis optimisticke :)))) ale zase kazdy to vidi inak, ze? ...... ;-)

cekanka/hmm...co na to rict...diky:o]

Nemáš proč, to je od tý piksly od koly :-)

filer
30. 03. 2003
Dát tip
Je pekne vediet, ze sa kvoli muzovi zena dokaze spravat takto iracionalne. Nechapte ma zle, ja len chcem vyjadrit radost z poskytnutej radosti. ;)

Shaun: Hlavně je Playwithfire muj chráněnec :-)

Essence
28. 03. 2003
Dát tip
play, je to síce naivné, ale je pekné čítať to láska je večná téma a vždy sa o nej dá písať

Shaun
28. 03. 2003
Dát tip
uplne si to predstavuju v barvach :-)

A nechte jí všichni bejt, starci! Je mi líto, že tenhle pocit neznáte a popíráte, že láska je realita! Každej člověk se někdy vznáší na obláčku!!!!! Taky vás to čeká, pesimisti!

Katčenka
23. 03. 2003
Dát tip
TOHLE je basnicka kterejch bys mela psat vic!!!TIP

BlackOzzy
24. 02. 2003
Dát tip
Hezke... jak po strance rymu.. tak i po obsahove strance... ale mnoho lidi ma pravdu. pis optimistitcky ale tohle je uz prehnana fantasie, ale tip to zaslouzi (aspon podle mne....).... jen pokracuj.. aůe zkus napsat realistickou basen (optimistickou)... uf.. to jsem se toho nevzdavej a pis dal.. mno tak doufam ze to pochopis, ale to s tim tipem to chapat musis ne??? :-))

Ozzy: no...vis podle mne se pojmy "realisticky" a "optiomisticky" navzajem vylucuji,ale kazdopadne ocenuju uprimnost....

anonym:ale kdo jsi? ptala jsem se vsech kteri to mohli byt a vsici to popreli....

vy ste teda good.... Porad at pisu optimistictejc,tak jedniou pro zmenu hodim do compu svy stesti a nadavate mi ze to neni realisticky:o(((

Perchta
22. 01. 2003
Dát tip
houhou *

Mělo, mělo, však realita trochu kulhá Tak to není, když přihasí se druhá touha.....

hurvinek
21. 01. 2003
Dát tip
rymy jsou v pohode, ale realita tolik neni

LukTuk
21. 01. 2003
Dát tip
Je to krásné,ale probud se.

Notreal
20. 01. 2003
Dát tip
* - rýmy se mi zdají v pohodě

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru