Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

… VÁLKA VIRŮ …

26. 04. 2000
8
0
1350
Autor
Daimon Terr

… Těžce ozbrojené jednotky zlého vetřelce Darth Wira znenadání zaútočily na téměř nepřipravené poklidně žijící kolonie … Darth Wirovi generálové Kashel a Zap Al Plic postupují v drtivé ofenzívě a likvidují obyvatele kolonií … Části těchto kolonií, Mandlov … Hlasivkov … Průduškov … Jsou postupně obsazovány vetřelci … Zbylé části postihla nepříjemná zpráva,že k Darth Wirovi se přidal i jeho dávný spojenec Bad Influenz … Zbylí obyvatelé devastovaných kolonií poslali urychlenou depeši do království zvané Celaskonie,kterému vládne půvabná princezna Nia … Jednotky spojeného království zaútočily na vetřelce … Mnoho padlých z obou stran zůstalo na bojištích … Nia je zoufalá … Posílá pro své dva nejlepší přátele … Jsou to bojovníci bojovníků … Nejlepší z nejlepších … Jejich jména zná každý obyvatel kolonií … Jsou to Para Ce Thamol a Nurr Off Enn … Se svými jednotkami vedenými Sell En Em,Cell Ass Konnem a Bec Om Plexem vyrážejí do nerovného boje ……… ... Před dávnými a dávnými vteřinami … …V jednom těle … …Ve velice vzdáleném shluku buněk … … VÁLKA VIRŮ … Chceš vstát …! Ale náhle to nejde …! Chceš se smát …! Jen škleb z toho vzejde …! V očích čtyřicet stupňů lesku … Rozsvícená světla … Žhnou …! Jako tisíc blesků …! Ouuu …! Zvuky vnímáš s temnou ozvěnou … Čas se zastavil … Strach nelze překlenout …! V hlavě tupě duní …! Zvony bolesti … A v uších vodopády šumí … V temných představách … Co se k Tobě blíží …! Šedivou loukou … Posetou … Bílými kříži …! Postava temná … Marně čekáš … Že Tě snad nezná …! Bohužel …! Musíš bojovat …! Z horečky blouznit … Své srdce jen tak nedávat …! Tvůj čas ještě nepřišel … Snaž se …! Abys ze světa nezmizel … Co se děje uvnitř Tebe … Vnímat nestíháš … Když Tvá armáda prohrává … Bolestí se … Zalykáš …! Je to válka virů … Proti Tobě …! To bys ani neřek … Co za svinstvo nosíš v Sobě …! … Snad za pár dnů … … Snad za pár neklidných snů … … Skončí ta prokletá … … VÁLKA VIRŮ … … KÉŽ TĚ SÍLA PROVÁZÍ … ČLOVĚČE …
DeGra
17. 10. 2000
Dát tip
Daimon Terr - znovu jsem tu, znovu tě čtu a znovu smekám... *

Daimon Terr
05. 07. 2000
Dát tip
Díky za všechny kritiky a tipy ...:o) Díky za to,že mne čteš ...

Katerina
25. 05. 2000
Dát tip
A co Ass Pirr Hinne a Horr Kitschay?? :-)) *

Angelika
02. 05. 2000
Dát tip
Jo, jo a jeste jednou JO. Naja A.

Bříza
27. 04. 2000
Dát tip
:c)))) !

Merle
27. 04. 2000
Dát tip
BOMBA!!!!! tohle nemá chybu... prolog mě šíleně rozesmál.. básnička mě dostala na kolena (v kanceláři docela blbý) prostě Daimon tip jak slon

McCoal
27. 04. 2000
Dát tip
Daimone, sto bodů a tip navrch. Nejdřív jsem měl radost že to není básnička, ale nakonec, když se ukázalo že je jsem ji překous. :-))

Print
26. 04. 2000
Dát tip
..., ano, tohle JE Daimon Terr...! *!

Bambulka
26. 04. 2000
Dát tip
Joo, tak tohle je fakt dobrý! I ten TIP přidávám, i když ty chemický sajrajty do sebe necpu a nemám je ani trochu v lásce... Člověče, neděláš náhodou v lékarně? :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru