Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Informystická soutěž

22. 01. 2003
0
0
2055
Autor
HarryHacker

tramtadadáá

Ahoj, tady Danny. Už jsem dneska jedno dílo psal, tak nyní použiji nick svého alter-super-ega.
Vyhlašuji soutěž o nejlepší informystické dílo. Svoje vlastní díla zařazovat nebudu a nepočítají se :).

Podmínka zařazení: dílo musí obsahovat nějakou formu spojení/prolnutí/syntézy informatiky a mystiky (což je informystika dle definice). Na kategorii nezáleží. Příslušnost k soutěži zmiňte v prologu díla a pošlete mě (na můj hlavní nick "Danny") avízko. Jeden autor může zařadit více věcí.

Hlavní cena? Dobrý pocit autora :). Hmmm.. stěžujete si stále na nízkou čtenost. Vítězovi tedy, pokud bude chtít, přečtu všechna díla a napíšu ne-pouze-hvězdičkové kritiky.

mějte se krásně a hodně štěstí.
Inu ano, jsou i tací - žijí v víru informací. A mezi tím mystik myslí jenom na styk. (Je mi jasný, že budu nejlepší, takže má vůbec ještě cenu, aby se někdo další snažil? He?)

Armand
22. 01. 2003
Dát tip
abys nelitoval Danny :) nebo aby sis nemusel vybírat nějakého vítěze "nováčka", protože nedej Bože aby to vyhrál třeba hermit :)))))))) tvůj slib by byl tím posledním .-) třeba mě něco napadne

Danny
22. 01. 2003
Dát tip
Armand: nenapsal jsem přece že to přečtu celý naráz Monty: dobrý

nin
22. 01. 2003
Dát tip
dobrej nápad, s tou odměnou, akorátže myslim, že poslední díla o Harrym Hackerovi nikdo nepřekoná :-)

Danny
22. 01. 2003
Dát tip
nin: říkal jsem, že moje díla se do hodnocení ani porovnávání v rámci soutěže nepočítají

Danny
22. 01. 2003
Dát tip
nin: a díky za pochvalu mýho seriálku :)

Danny
22. 01. 2003
Dát tip
reb: HACKLIST by mohl být součástí BLACKLISTu. skvělej rodinnej podnik, sestři :))

Danny
22. 01. 2003
Dát tip
u Kolína?

Armand
22. 01. 2003
Dát tip
mám to Danny .-) .. schválně.. doufám, že jsem dodržel žánr .-) hodím to mezi díla za chvilku .-) a dám avi :)

Kde JINDE?

Danny
22. 01. 2003
Dát tip
Armand: mrknu se zítra... teď musím domů učit se na zkoušku...

Rebecco, Stanislav Jan spí, neboť je syt. :o) To on tak dělá... takový jest jeho denní režim. Přecpávání se - krkání, blinkání, vyměšování - spaní. :o))) Skoro se děsím, kolik kilogramů mu zítra naváží v dětský poradně. :o)

Jo, je trošku žravější, než bývá v kraji zvykem. A schválně hádej, čí jsou to geny? :o)

Bobísek
22. 01. 2003
Dát tip
Monty, nechám se poddat! :-))

Jochanien
22. 01. 2003
Dát tip
že by to byly geny Thálie?

Kalimero
22. 01. 2003
Dát tip
to by to měl jako na potvoru vyhrát někdo, kdo toho napsal hrooooozně moc! ;-))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru