Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zapletl se

27. 04. 2000
9
0
2965
Autor
Ramona

Jen tě svážu vlasy, nejdou rozčesat jak pírka pávům

~ ~ ~

v noci se spí, nebrouzdá, neztratím hlavu

Růže plátky otevřela

vstala s rosou na líci

klekla ostny na kolena

za hřích zmizí v kytici

~ ~ ~

Těžká vůně ač v zrcadle tenká

semknuté rty smaže rudá rtěnka

Napudruje pylem líčka

krásná když si zamane

Trhej plátky, polib víčka

užij moci, šamane

~ ~ ~

Pohyb v křoví, něčí dech

ucítíš tmu na zádech

Nehtynechty s ostrým třpytem

však žádná pára, nevřeš citem

To v jezeře se vzhlíží nebe

v horké půdě kámen z Te b e

Brrr, to to ale studí, to to zebe!

~ ~ ~


četla jsem; je fajn

Čolito
27. 04. 2002
Dát tip
super**!!

hermit
17. 05. 2001
Dát tip
***** (...) :-))

Janis
28. 04. 2001
Dát tip
* * * * * ....

Wiki
21. 04. 2001
Dát tip
*****!

Wopi
01. 04. 2001
Dát tip
skvělé

Ramona
30. 03. 2001
Dát tip
Albi, přeháníš hezky ! díky, hlavně, když to není často. Jazyk mám pořád červený od zmrzliny, a je to moje oblíbené kouzlo :-) Jinak, prostředek vrže nejvíc. Asi spolu zajdem na ORL, místo hvězdárny. ~ ~ ~

Pája
29. 03. 2001
Dát tip
líbí já se tu asi ubrouzdám*

Albireo
05. 02. 2001
Dát tip
Ramono, ale ty JSI opravdová básnířka! Z téhle várky se mi nejvíc líbí prostřední a za ni máš ode mne TIP. Nechce se mi věřit, že nejsi podle Papoucha Češka. S jazykem dokážeš přece úplná kouzla!

Prokletí
31. 10. 2000
Dát tip
*Zapletl se: sice hezká b., ale oproti inným ses tu uzavřela do příliš krátkýho (málo slabik) verše, což brzdí Tvoje rozevlátý myšlenky ... oddílek se rty a rtěnkou moooc povedený m.

Sarken
09. 05. 2000
Dát tip
Ramonko líbí, moc

Ramona
04. 05. 2000
Dát tip
Díky děcka, já nevím co tady děláte, jste moje slunečnice. Ale otočte tu hlavu na opravdové básníky ! :-) ~ ~ ~

Bibša
03. 05. 2000
Dát tip
Ramon, tak to je síla, jedna z nejlepších a nejpůsobivějších básniček, co jsi napsala. Ještě teĎ ve mě duší jako bubny, a to jsem si odskočila do kantýny, ať to nečtu po desáté:-) . Bez tipa neodejdu, dnešní můj je jenom tvůj!!!

Jákob
03. 05. 2000
Dát tip
bezva moc

Merle
02. 05. 2000
Dát tip
dost dobrý...

Bambulka
02. 05. 2000
Dát tip
JO! Jen té růže mi je líto... Proč nemohla dál růst někde v zahradě?

Ramona
02. 05. 2000
Dát tip
Díky Papouchu a proč ty nelítáš ? :-) Merle, to říkám já o tom dárku od tebe !! Dík :-) Bambulko, ta růže rostla na kamenité půdě. Nikdy neměla květy. Lhala jsem. Básník prý může ? Modlila se na kolenách zbytečně. Promiň sidi. ~ ~ ~

Tynic
02. 05. 2000
Dát tip
Jo krása ! Hlavně ten začátek ! Je obdivuhodné jak zvládáš oba jazyky...to fakt nechápu... P.S. Tak jak Ti padly moje plavky ? ;o)))) pička kompletna ??? ;o))))))))))

zolli
02. 05. 2000
Dát tip
Růže za hřích kyticí? Láska zavřená petlicí! I z kamení roste kvítí, když víra, láska v nitru svítí! K Bohu nemluvíš zbytečně, TAK MODLI SE UŽ KONEČNĚ!!!

Ramona
02. 05. 2000
Dát tip
zolli ! díky, nemůžu teď s ním mluvit.. Tynicu, ty mi teda kazíš pověst ! kdo nebyl na srazu a neslyšel zazooa to přece pochopí úplně jinak ! :-) Jazyk nezvládám, proč myslíš že je tam "neh ty nechty" ? :-)) ~ ~ ~

papouch
01. 05. 2000
Dát tip
sidi sorrrry, ale proti původnímu dílu to vyznívá jako levnej žvást. Canc. Vylitej kýbl. ¨Ramona: ........holka to je nářez. Tohle můžu a nemám na to. Ufff. A prečo nepíšeš tak, ako Ti zobak narastol? ... :-)))

Semis
27. 04. 2000
Dát tip
semknuté rty smaže rudá rtěnka - dobrý :->

McCoal
27. 04. 2000
Dát tip
Je to pěkný, Ramono. Snad jen za hřích nemusela uvadat. Nemám rád když uvadají růže.

Ramona
27. 04. 2000
Dát tip
McCoal : dík, původně tam bylo Za hřích se vzbudí v kytici :-) ~ ~ ~

Ramona
27. 04. 2000
Dát tip
McCoal: ze snu se vzbudí v kytici :-( ~ ~ ~

sidi
27. 04. 2000
Dát tip
Růže plátky otevřela vstala s rosou na líci klekla ostny na kolena za hřích zvadne v kytici Kdepak, za hříchy se nevadne, (říkám jako realista), zvláště ne za skutečné. - Jestliže ranní růže padá na kolena, je to z flagelantství, ne pro hřích. Těžká vůně ač v zrcadle tenká semknuté rty smaže rudá rtěnka Ano, tohle se mi líbí. Ale to už není! o mladé růži. Napudruje pylem líčka je krásná když si zamane Trhej plátky, polib víčka užij moci, šamane Ano!, tohle je životní postoj jaký má správně být, (podle přírodních zákonů). Pohyb v křoví, něčí dech ucítíš tmu na zádech I tohle k němu patří. Nehtynechty s ostrým třpytem však žádná pára, nevřeš citem To v jezeře se vzhlíží nebe v horké půdě kámen zebe Ale ano, vřeš citem. Když někdo o sobě tvrdí opak klame. Zapírat totiž můžeme jen co v nás je, ne naopak. - Klameme ovšem všichni, třeba ze strachu, abychom neuhořeli předstíráme kámen. p.s. Doufám že jsem se příliš nerozpovídal. :-)))

Ramona
27. 04. 2000
Dát tip
sidi ukecaný :-))))))))))))) Dík !! Pošlu ti vyrozumění jak to přijala druhá strana :-) ~ ~ ~

AZALIN
27. 04. 2000
Dát tip
***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru