Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chtěl bych ti říct

25. 01. 2003
0
0
491
Autor
Thorgal

...ale nevím jak....


Každý den nad tím přemýšlím o zbytečnosti svého života a přichází do každičkého kousku mého těla a duše...vše se točí kolem tebe, každý aspekt mého života je tebou ovlivněn a spjat s ním, ty jsi cesta mého života, po které jdu ale jen já.
Ani netušíš jak moc bych to chtěl změnit, kdybych věděl způsob jak probudit lásku,....jenže ani nevím zda v tobě spí, či ne...vlastně nevím ani jestli je to možné. Mohl bych začít větou od prvního okamžiku, co jsem tě spatřil....ale to není to co mám na mysli, chci říct, jak moc mi chybíš každý den a jak je mi smutno, přestože není
okamžik, po kterém se mi může stýskat, ale tvá přítomnost mi dává strašně moc. Nevím jak to tam uvnitř sebe cítíš a jaké pocity proudí tvým srdcem, když jsi se mnou. Nebo city....ale věř
Dal bych cokoliv za to, abychom mohli být spolu, ale ne pokud bychom k sobě necítili něco hlubokého a upřímného....to bych ti jen ubližoval a to nemohu, přestože připouštět si stále tuto možnost je pro mne mnohem těžší. Kdo jsi, že jsi můj život otočila naruby...a proč to tak je když to nemůže být vzájemné ?
Jsou otázky, na které asi odpověď nenaleznu, ale ty ostatní mohu nalézt jen s tebou. Chtěl bych ti říct jak moc upřímně a hluboce tě miluji,
vím, že tato slova asi nic nezmění ale nikdy bych si neodpustil, kdybych ti do očí neřekl, co k tobě cítím, jak moc tě potřebuji, jak moc bych chtěl být s tebou, jak moc jsem bezradný...
malachristi
31. 01. 2003
Dát tip
smutne ale predsa krasne....verim ze si to nejako ta holka fakt precitala alebo jej to posli mailom....stoji jej za to si to precitat...drzim palce...:-))

hurvinek
27. 01. 2003
Dát tip
thorgale, krasne vyznani, jen doufam ze nebude tak k nicemu jak to me......

quapa
27. 01. 2003
Dát tip
k nicemu rozhodne nebude, uz to,ze vzniklo ma snad nejaky vyznam, tedy pro autora

Kandelabr
25. 01. 2003
Dát tip
no když už jsem to musel přelouskat já, tak aspon pevně doufám, že si to přečte ta, které je to určeno... asi je tu upřímné a tak, ale ta tvá bezradnost je cítit i ze stylistky...(viz první věta už je zmatená)

Cirilla
25. 01. 2003
Dát tip
Kandelábře :o)) já to taky přelouskala, a doufám společně s tebou, že si to dotyčná přečte, jistě jí to potěší, mě by to aspoň radost udělalo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru