Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

trocha nostalgie nikoho nezabije

28. 04. 2000
0
0
1165
Autor
Saša

Nezdám se krásko, nezdám příliš, i když mě vidíš, věz že se mýlíš, já nejsem tu a ty nejsi tam, každý z nás bývá někdy dost sám, jen nebe nad hlavou, na líci smích, na očích úsměv, na duši sníh... nenech se smutněním zmásti dnes, věř mi, že v duši mám bílý ples, vnesl tam jen trošku nostalgie, ta přeci nikoho nezabije, večer zas slunce půjde nám spát, hvězdy ti řeknou, že tě mám rád... veselý úsměv na tváři vyloudí ačkoli za noci možná zabloudí duše co chvátá k radostem žití, od smutků touží odejíti, jen křišťál pocitů snad má tu moc, přátelé přichází vždy napomoc...
Sarken
09. 05. 2000
Dát tip
praví přátelé tě nikdy neopustí

Merle
02. 05. 2000
Dát tip
jojo, nezabije... to by bylo stejně mrtvejch, jako kdyby zabíjela třeba taková retrospektální kardiosonomie... no to si ani nechci představovat ;-))))

nicka
02. 05. 2000
Dát tip
no, fujtajbl (neber si to)

Katerina
01. 05. 2000
Dát tip
každý z nás bývá někdy *dost* sám, kazdy z nas je nekdy sam a sam ?? - s tim 'dost' se mi to zda krkolomny (nazor naprostyho laika) Jinak se pridavam k Silvince!!

clovrdik
28. 04. 2000
Dát tip
mohla by to bejt písnička

Laďa
28. 04. 2000
Dát tip
Sašo!!! Ty jsi takovej opravdovej básník. Vždyť říkám: Svět ještě nepřichází o básníky.

Saša
28. 04. 2000
Dát tip
:c))) Příliš mi lichotíš, Laděnko milá to že jsi ještě mladičká víla ... :c)))

Silvinka
28. 04. 2000
Dát tip
Toto je tak krásne nežné a romantické... Taká jemná poézia. Pohladí. :o)

Jákob
28. 04. 2000
Dát tip
sůhlasím so Silvinkou :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru