Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zivot..

26. 01. 2003
1
0
680
Autor
BDF

Život člověka trestá i za to co nikdy neudělal....
Celebrian
01. 03. 2005
Dát tip
Život neni kurva, lidi sou kurvy a to samý o lásce. Tohle s oblibou tvrdí moje kámoška a je to fakt :)

Dero
29. 02. 2004
Dát tip
Hmm ... stává se ...

Sandra
25. 09. 2003
Dát tip
Moc nad tím radši nepřemýšlej nebo si za chvilku budeš myslet, že můžeš za všechno na světě.... Trochu úsměvu!!!!

O tomhle se právě nemá přemejšlet vůbec :-) protože to je nelogický a nespravedlivý :-) přemejšlejme nad tim, co můžeme ovlivnit :-)

Celebrian
06. 05. 2003
Dát tip
Nemůžu si pomoct,mě se tvá moudra,či citáty líbí...je to asi pravda,že nejsi žádný literát,ale to já taky ne..tip

BDF
08. 02. 2003
Dát tip
Muzes si myslet co chces...po pravde literatem nejsem a ani jsem to o sobe nikdy nerek.Kazdopadne moje myslenky rozepsany v trosku delsi forme by ti asi moc smyslu nedavaly.. Apropo..nevsim jsem si,ze by nekde byly nejaky podminky tykajici se delky dila co tu smis ci nesmis zverejnit...

Schwalbe
27. 01. 2003
Dát tip
S tím bych nesouhlasil.

BDF
27. 01. 2003
Dát tip
Nesouhlasit je jednoduchy,ale najit pro to duvod je horsi..Tohle neni zadna 100% pravda..spis to ma ostatni donut se trosku zamyslet....

Milý BDF, tím, že napíšeš jednu větu, která budí zdání jakéhosi moudra, se ještě nestáváš literátem. Pokud chceš lidi přimět k zamyšlení, je třeba hledat způsob a formu, kterou jim to můžeš přetlumočit. Já vím, stojí to námahu... Ale o tom přeci umění je, ne?

Astalavista
26. 01. 2003
Dát tip
To by šlo i obráceně, život kolikrát netrestá ty, co něco udělali, stejně tak ty, které nic neudělali.... otázkou je, zda je lepší nic nedělat z obavy před trestem, nebo něco dělat z téže obavy...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru