Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

echoes

28. 01. 2003
3
2
1528
Autor
floyd

Zahranicne basne tu tiez letia?Snad vas to aspon trochu oslovi... ----------------------- Reinkarnácia 1 Balansujem na rovine koľkokrát som liezol na kopec a myslel si že z druhej strany pôjde niekto aby mi podal ruku podala ruku ruku čo ma môže zachrániť a ja som vždy spadol balansujem na rovine a snáď ich už odmietam balansujem na rovine ešte živé spomienky na spevákov a tanečníkov modrasté záblesky hluku tretí deň od narodenia Pána stále zotrvajú dopijeme čaj ideme pár posledných slov odchádzaš odo mňa tak ľahučko odchádzaš zo mňa tak ľahučko ako hroch cez kľúčovú dierku a stále balansujem na rovine 2 Hviezdy zomierajú jedna po druhej sedím schúlený pri okne ruky mi voňajú mydlom melancholické sladko-horké nápevy Ružového Floyda určite by Ti chutili 3 Kráčam pomedzi kvapky neohroziteľný chladnými bozkami starej tmavomodrej dámy inhalujem vlhkú noblesu uplakaného rána Kamaráti kamaráti náruče úsmevy nechápu moje slová prečo bola noc taká dlhá "Pohárik ti neuškodí." 4 Občas som trochu šialený žijem ako môžem pán Kerouac pán Ferlinghetti Ty a ja a pár cudzích uší metamorfózy môjho vnútra stále som na rovine ale už nebalansujem nikdy by som si neodpustil keby som poškodil tú jemnú hodvábnu pavučinku a vlastne skončilo to štastne 5 Dodatok: vyjadrovaniu škodia slová a preto občas píšem básne báseň je myšlienka zbavená zbytočných slov tak to je ---------------------- Danubia 312 Takisto ako kedykoľvek inokedy kráčam nábrežím túlavých psov ale teraz nič nie je ako kedykoľvek inokedy ľudia ľudia narážajú do mňa pohľadmi pustite ma veď mám tvár takú istú ako vy veď za chvíľu odídem a po mne moje myšlienky a sny a básne a slzy vietor ich odveje ako listy v tme sa rozpustia zmiznú vietor ich odveje tak ako more zmyje z pobrežia stopy milencov sú dva druhy tulákov existujú tuláci a tuláci ale tí druhí preskakujú z vlaku na vlak menia adresy a zas odídu a more zmýva ich stopy a nikdy ich nezmyje ľudia ľudia preto tak strašne kričím potichu perom slová na papier ten pokrčím a odhodím a ďaľší strom zomrel zbytočne ---------------------- Ozveny 1 v noci sa najlepšie šíria ozveny sa najlepšie žije sa najlepšie dýcha pod mostom nevidno vodu iba miznúce svetlá odchádzam posledný pohľad dozadu na bodky môžu to byť ľudia môže to byť ktokoľvek zbohom vzduch je najlepší keď som sám som chránený som nepriestrelným tichom v priateľskej škrupine nesmierne absolútnej voľnosti nespútanej slobody putujú nekonečné rieky koľajníc delí ma od nich vzduch pod mostom tony ocele sa po nich valia a každý dotyk zanechá moje prsty červenými kam asi smerujete ale kedykoľvek otočím hlavu vzduch už nie je najlepší tam niekde si Ty rytieri na sedle večera kráčame pomaly a čas a veci nebudú také isté nikdy potom si zoberieš kúsok svetla a ani sa neohliadneš za miestom kde som stál 2 Žilnaté kraby rodiace sa v klarinetoch a všetko iné sa podobá na oblaky na modrom mori na modrom(ako tvoje oči) nazeleno splývame v tráve a čas je lenivý a čas hrá proti nám ----------------------- ----------------------- Danubia 312 Takisto ako kedykoľvek inokedy kráčam nábrežím túlavých psov ale teraz nič nie je ako kedykoľvek inokedy ľudia ľudia narážajú do mňa pohľadmi pustite ma veď mám tvár takú istú ako vy veď za chvíľu odídem a po mne moje myšlienky a sny a básne a slzy vietor ich odveje ako listy v tme sa rozpustia zmiznú vietor ich odveje tak ako more zmyje z pobrežia stopy milencov sú dva druhy tulákov existujú tuláci a tuláci ale tí druhí preskakujú z vlaku na vlak menia adresy a zas odídu a more zmýva ich stopy a nikdy ich nezmyje ľudia ľudia preto tak strašne kričím potichu perom slová na papier ten pokrčím a odhodím a ďaľší strom zomrel zbytočne ******************************************** A pár slov k tej prvej:láska mi pripomína dušu.Ľudskú dušu - nie tú v pneumatike.Lieta si sem a tam a občas sa prevtelí do nejakého tela.Potom zomrie a prevtelí sa zas do iného.Ja viem, že to tak jednoducho nevyzerá, hlavne pre toho, kto nejaké to prevtelenie práve prežil. Ale to bol iba pokus o vysvetlenie toho názvu.

2 názory

Syd Barret
14. 11. 2006
Dát tip
To mi je jasne, to 99% fanúšikom... Ale ja sa nevzdávam... :D (Ani Darkside, alebo Live at Pompeii nie sú zlé diela, ale psst :))

floyd
13. 11. 2006
Dát tip
Syd Barret: ale semtam sa vyskytnem. mimochodom Pink Floyd sa mi zacali pacit az ked od nich Syd odisiel :)

Syd Barret
05. 11. 2006
Dát tip
No jéje... škoda že sa už na Písmaku nevyskytuješ, bolo by o čom pokecať... Inak dielo dobré... mne sa naopak páči že si to takto nahustil dokopy - spĺňa to zmysel názvu... Ale to je jedno, aj tak si to už neprečítaš...

floyd
06. 03. 2003
Dát tip
Som rad, ze si sa tu ocitla...

tanganika
06. 03. 2003
Dát tip
:)

tanganika
05. 03. 2003
Dát tip
som rada, ze som sa tu ocitla...nadherny zazitok k veceru...***

floyd
24. 02. 2003
Dát tip
NeE, to nebola ironia

cvok
18. 02. 2003
Dát tip
nadmieru zaujimave!

floyd
18. 02. 2003
Dát tip
od teba si to FAKT cenim...

cvok
18. 02. 2003
Dát tip
dufam, ze sa nesnazis byt ironicky :-)

floyd
11. 02. 2003
Dát tip
Uz som to rozkuskoval do jednotlivych basni...

floyd
10. 02. 2003
Dát tip
Naso, Ribi: dakujem za rady, polepsim sa...

Rowenna
10. 02. 2003
Dát tip
Škoda, že jsi to takhle nahustil dohromady. Jednotlivé básně by víc oslovily. Takhle se ztrácím. ******

Ribi
30. 01. 2003
Dát tip
a znovu...vysvetlenie...patrí k poznámkam...nádych...výdych...máme čas

Naso
29. 01. 2003
Dát tip
zaujímavé básničky, ale takto v konglomeráte, všetky pokope sa ťažko odosobňuejm od jendotlivých kusov. Please, posielaj radšej každú báseň osve! Bude to lepšie. A vitaj na Písmaku!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru