Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pravda?

29. 01. 2003
3
0
677
Autor
Petruska

...takovej noční pohnutek...

Jak vlaštovky všichni kroužíme kolem pravdy a kloveme jí do očí, v domění štěstí. Jak můry jdeme za světlem, za sebou necháváme tmu a nevíme kam dál. Jen vpřed, víc nevidíme a je nám to fuk. Jdem jak slepí koně, jak krtek v zemi jdem a ptáme se kam. Kdo nám svítí na cestu? Kdo nám hází klacky pod nohy, když ne my sami? Chceme se lyšit a přitom jsme stejní. Všichni STEJNÍ. Hledáme a nalézáme co nechcem, víme a chceme vědět nesmyslně mnoho zbytečných věcí. Sníme a ztrácíme pevnou půdu pod nohoama, v záři světla se ztrácíme v dáli a měníme se v ptáky. Kroužíme a tiše křídly máváme, víříme vzduch a pochyby lidí, jejich snů a dnů strávených hledáním nenalezené pravdy. A jak ptáci smai hledáme, už ne pravdu, už ne lásku a pohlazení, sílu, snad pokoření, chválu a políbení ... a hlavně.. hlavně zapomnění. Zapomnění bolestných slov, zapomnění minulých skutků, špatných vloh. Zapomění lidí. Teď už jen mávat perutěmi a sálat radostí, jen milovat a žít a nich nehledat - a chít - chtít....
AFRODITA
10. 04. 2003
Dát tip
strach ze tmy dýchá...tip

Otakarka
19. 02. 2003
Dát tip
Moc se mi to líbí. Cítím to jako opravdový "výkřik do tmy". Občas to každý musí udělat... vykřičet se...

(G)eorge
01. 02. 2003
Dát tip
.... tipek a pusinku na čelíčko...

StvN
30. 01. 2003
Dát tip
Jak kdo, řekl bych.

Petruska
30. 01. 2003
Dát tip
Omlouvam se za ty překlepy...spechala jsem..:/ a diky za kritiku.. je to mineno jako prechodny stav mysli..jako "vykrik do tmy" ...

Milá Petruško, s tím, co tu píšeš, bych si dovolil ostře nesouhlasit a doufám, že to byl jen takový přechodný stav mysli. Pokud tuto filosofii opravdu zastáváš, pak je mi tě líto. (a navíc: píše se domnění(od domnívat se) a lišit se(není ve vyjmenovaných slovech)).

nin
29. 01. 2003
Dát tip
měla bys vychytat ty překlepy a hrubky

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru