Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SNY

29. 04. 2000
5
1
1196
Autor
MINISTRY

Sen končí v té chvilce kdy se stane pravdou..

Co je to sen? Třeba kdybych změnit chtel noc v den? Když každý sen se pravdou stane .. Bude to pak pořád sen? A nesváže to moje křídla? Když rozbřesk z temnot lehce vstane? Nezemře ta krásná víla? Co se stane? A co když noc chci místo dnů? Co když chci jen .... Snít o snech bez konců?

1 názor

Count
22. 07. 2000
Dát tip
Noci místo dnů...i dny jsou třeba, potom by ty noci nebyly tak krásné. I když na Islandu by mě za tyhle řeči ukamenovali. Moc pěkné dílko.

MINISTRY
22. 06. 2000
Dát tip
NAJA to je pravda

Naja
21. 06. 2000
Dát tip
Hmmm dobry je to. i kdyz mi prijde, ze snem muze byt nejen budoucnost a to, co se nestalo, ale i minulost, kdyz neprichazi probuzeni ....

Alchymista
31. 05. 2000
Dát tip
Strašně nerad kritizuju a rád těším chválou a přece musím říct, že jedna sloka je někdy víc než tři .... a ta třetí ta je prostě perla a já bych jí klidně vyloupnul ze škeble těch dvou dalších. Je to prosté, je to pravdivé a je to poezie!

Silvinka
16. 05. 2000
Dát tip
Sny nikdy nebudú mať koniec. Preto sú snami! Len pekne snívaj a píš takéto milé básne. Potešilo. ;o))

Saxanka
14. 05. 2000
Dát tip
Sny bez konců ..... Mé sny nemají konce... TIP

Sarken
09. 05. 2000
Dát tip
chápu, chápu, tip za tvoje sny

zolli
05. 05. 2000
Dát tip
sen by mohl koncit i probuzenim, ze? No jsem hotovej filosof :o(

AZALIN
03. 05. 2000
Dát tip
Hééééééj... docela si mě přeqapil.... vítej v Písmácké rodině... :-)))

nicka
02. 05. 2000
Dát tip
znamená to, že když už něco máš, už Tě to nezajímá???

MINISTRY
02. 05. 2000
Dát tip
NICKA ne ale ze to zevsedni uz to proste neni sen a taky ne vsechno je tak jak si to clovek vysni

Semis
01. 05. 2000
Dát tip
Sny bez konců? znám i noční můry a to jsem docela rád, když končí. :->

Ozzy
30. 04. 2000
Dát tip
moc pekny ... pominu-li fakt ze rozbresky moc rad nemam .. taxtema snama sme na tom stejne :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru