Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Inzerát

29. 01. 2003
3
0
1236
Autor
Artemis

S tou Callasovou jsem to trochu přepískla,ale sny mám,to jo...

INZERÁT

 

Hledám muže,

jenž mi bude

psáti básně.

Ale krásně!!!

 

Seifert,Orten

nebo Halas...

Zpívám jak

Maria Callas!

 

Umělče či poeto,

čekám na tvé moteto!

Se svou troškou do mlýna

p ř i j e ď !

 

Značka:MAMINA


Kolega
19. 11. 2003
Dát tip
Jak je libo, za chvíli dám na Písmáka (je to ještě aktuální?) dílko pro tebe jako odpověď na tvůj inzerát. A báseň ti věnuji moc rád... :-)) Pozor, kdo ví, jaký je ptáček tenhle Kolegáček? :-))

alim
31. 01. 2003
Dát tip
bude prima, kdyz se obcas objeví muži s poetickým duchem:-))

Artemis
31. 01. 2003
Dát tip
Jo,a mimochodem,jseš si jistá,že to,co už nehledáš,je přesně to,co jsi hledala...???

Přesně?Přesnost nesnáším!...Ohlídnu-li se zpět,usmívám se i lapám po dechu.Jsem-li šťastná,netuším,však schovaná až po uši...Do čeho však neluštím :o)

Acquarius
30. 01. 2003
Dát tip
to můj muž si dal do inzerátu (kdysi) "hledám jehlu v kupce sena, najde se snad pro mě žena?..." a našli jsme se a vzali jsme se a ještě jsme spolu :-)

JohnieBass:ale já nehledám! Báseň si však líbit nechám...:o)

Hledám muže klidně může hořkostí mít tuhé dásně musí mi však psáti básně...

Artemis
29. 01. 2003
Dát tip
Ty taky?Tak to jsme na jedné lodi,ale proč ty tuhý dásně?To by nebylo moc příjemných intimních chvil!No a kdyby přece,tak to chce namazat medem!!!

Danny
29. 01. 2003
Dát tip
:))***

Ráďo,Ty jsi teda vážně číslo!To jsem netušila!Ne,já ne.Já nehledám.Už...Zdraví Tě Daniela

Sapho
29. 01. 2003
Dát tip
ach Ti muži... tolik básní ženám dluží!! :-)))

Satánek
29. 01. 2003
Dát tip
Taky jsem si myslel, že dlužím (básně). A tak jsem je psal. Setkaly se občas s uznáním. Nemyslím kvalitu, ale radost z darované básně. Myslím, že stačí, když jsou psaný upřímně..:-) Mně ta radost taky udělala radost.

Backdoorman
29. 01. 2003
Dát tip
Hledám muže co furt může... a nikdy nemá dost a je pro každou pitomost... Mocná bohyně lovu celkem fajn....

JohnieBass
29. 01. 2003
Dát tip
To je pjekné! Insuficientia: Ty dásně sice nemám tuhé, ale básně Ti klidně napíši:o) JB

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru