Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Můj je(den) život

29. 01. 2003
0
0
529
Autor
Gemini

Když se ráno probudím,tak přemýšlím, proč nemůžu spát věčně. Nedávno jsem prošel těžkým obdobím. Jedna rána byla, když mi volaly z nemocnice, že moje holka měla na dálnici smrtelnou nehodu. Od té doby se to na mě začalo nabalovat. Život pro mě vlastně stratil smysl. Začal jsem svoje probémy řešit alkoholem. Vím že to byla blbost a nic se tím nevířešilo, ale v tu chvíli mi to ani nepřišlo. A od té doby mě začly stíhat problémy jeden za druhým. Vyloučíly mě ze školy, rodina od které jsem v tu chvíly čekal oporu se ke mně stavěla zády. Tak nevim jestli za všechno nakonec nemůžu já?!. Mám takovej pocit, že za její smrt můžu vlastně já. Ona totíž jela za mnou. Kdybych jí nevolal aby se stavila, tak by jela na druhou stranu a jěště by žila a právě tohle je na tom to nejtěžší k pochopení. Samozřejmně že mi všichni říkaji že si to takhle nesmim brát, ale já to tak prostě vidim. Tak a to je můj jeden život a co ty vaše?          
gemina
31. 08. 2005
Dát tip
:(

m11
31. 01. 2003
Dát tip
:-)

houba
31. 01. 2003
Dát tip
DRŽ SE a nezanevři....

StvN
30. 01. 2003
Dát tip
Tohle už tu bylo tolikrát, že snad ani nejde říct nic jinýho než, snad to bylo naposledy.

Sonor
29. 01. 2003
Dát tip
nevím co Ti napsat snad jen DRŽ se

Lu_Po
29. 01. 2003
Dát tip
Klasický odraný téma. .... životní - smutné ... Uvažovals, nebo si zažil? .... Upřímnou soustrast.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru