Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MOJA RUŽA JE ZA OCEÁNOM

Výběr: Print
30. 04. 2000
7
1
1267
Autor
Saint_Ex

Nuž, byť ďaleko ďaleko od milovaných - ono to človeka núti písať...

Zamiloval som sa do sochárčenia – Podchvíľou sa v snoch vraciam ku tebe Pohladím lupeň a list A že zajtra smiem tiež takto prísť, Odchádzam bohatší... Určite! Potom u seba, Tou rukou, čo sa ťa v éteri dotkla Formujem svoje srdce Na lupene a listy V zošite... Vietor ti v tom sne rozcuchal vlasy, Ach, chytím ho do sieťky na motýle A šťastný, že neprišiel som s tebou o chvíle Rozohriaty chlapčenskou bláznivosťou, Smejúc sa fontánam McDonaldu Prv, než ten vietor vypustím Šepnem mu do ucha odkaz pre teba: „Dovidenia!“ – Tvoj zmilovaný do sochárčenia...

1 názor

ramia
08. 03. 2008
Dát tip
Nádhera..

johanne
05. 04. 2004
Dát tip
*

tanganika
17. 05. 2002
Dát tip
ach, mile! t*

Silvinka
14. 01. 2001
Dát tip
Ako to, že som toto dielko prehliadla? Necítiť tu ani trošku klišé, všetko ide tak neuveriteľne z teba, zo srdca, tiež ďakujem, to sa totiž na Písmáku tak často nevidí, taká svojskosť bez gýču. Myslím, že sa sem vrátim... *!

:)) dík !

Print
03. 11. 2000
Dát tip
... a ještě jedno poděkování...

zolli
04. 05. 2000
Dát tip
sochari snu, dekuji. Chodim si sem cist, ale nikdo to nevedel. Dnes mi prislo, ze te to treba potesi..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru