Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

odchod

01. 02. 2003
0
0
762
Autor
wanesa

Akoby som ti vysvetlila prazdnotu euforickych nalad ci zablesky svetla v ociach,ktore uz davno zomreli..?.Preco to vsetko umiera ine sa zas rodi...?Hemisfery vasniveho vesmiru ti padli k noham a tzy si tak znenazdajky odisiel k branam z pustneho prachu,ktore sa mozu kedykolvek rozsypat do beznadeje hlupeho tajomstva,ktore bude len pre nich nieco znamenat.A tak odvracias hlavu a premyslas nad skutocnostou cesty, cesty k tym branam.Lenze vzdalujes sa od tych bran a mlcky uvazujes...preco nemozem ja k branam?preco tam sa mojimi nohami dokracat neda?Raz mozno v tychto otaznikoch najdes otazku s odpovedou a mozno si ju aj polozis.Po vyprazdnenych skutkoch zivota tvojho odlomneho zakona,ktory vyustil do podstatzy diania sa len vnaras do nadoby a hladas na dne pohara kavove odkazy z tak davno vypitej kavy,ktoru kedysi pred rokmi vypil clovek,co stal sa svetlom v tvojich tmach.No naznacenie sucha v nadobe ci hodnotenie privetivych slov z vasne vasnivych pier ti odpovedalo to,co si nechcel pocut a vsetko smeruje len k jedinemu...k tomu druhemu uz nema ,co smerovat.Tak asi k vecnej podstate tejto logiky budem musiet ist.No odisiel...a co bude?ked si vedel,ze uz nikdz nenajdes tu pravu tvar svojej mimiky si s lahuckym usmevom zamrznutych slz odplaval na lodi postavenej z kartonovcy nadychov smrti valajucej sa zrazu v tvojom naruci.Smrt nikdy nevyriesi odchod jagavych hviezd ani prichod nekonecna.Tak ,uz teraz nebude take lahke objavovat hranice nemozneho,a to preto,lebo to nema zmysel bez osobky,ktora zomrela...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru