Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klíček (svatební)

02. 05. 2000
3
0
1852
Autor
Stepca

Je to moje oblíbená. Napsal jsem ji pro jednu, ale asi se jí nelíbila a tak jsem ji věnoval bráchovi a jeho nastávajíci, když se brali :-). Intermezzo - píše se to asi tak,že?

Klíček Víš to ti až budu chtít povím sám zatím chci jistotu mít ukrýt plán na tváři prázdné jak dlaň nepoznáš že oči nosíš jak laň jsem teď lhář. Do sítí z včelích křídel dotyků chytím tvou vůni mýdel šeříků ohradě tvého smíchu držím stráž od zámku k mému tichu klíček máš. Intermezzo: (Vracím se s tebou domů pohárům skalních lomů soumrak dolévá. Teď už víc věřím tomu slíbil jsem větvím stromů budem ty a já.) Jen jednu krátkou větu stačí říct na krátký čas jen jsme tu s listem bříz než spadnem na dna louží na podzim já právě naráz toužím stát se tím. Kdo trnitý věnec z hlohů nechce dát do dlaní římských bohů zkus mít rád mé mosty pevně stojí můžeš jít ten kdo se lásky bojí smí jen snít.
Sarken
09. 05. 2000
Dát tip
tip

Bambulka
03. 05. 2000
Dát tip
Ach... je to krasnyyy! A to interemezzo! (jo, pise se to tak:-)) - "slibil jsem vetvim stromu, budem ty a ja"... hmm, to je proste nadhera! Jen... pokud v dlani vidis prazdnotu a lzes o ocich do oci, pak to neni Laska a i to sneni je az moc... Proc se bat Lasky? Je to to nejkrasnejsi, nejcistsi a nejnaplnujici, co existuje... tak MILUJME!!!

Merle
03. 05. 2000
Dát tip
dost dobrý...

Bibša
03. 05. 2000
Dát tip
TTT (nemáš na to copyright?) !

nicka
03. 05. 2000
Dát tip
jako Semis jinak moc nelibi

Semis
02. 05. 2000
Dát tip
nejvíc se mi líbí: že oči nosíš jak laň, jsem teď lhář. :->>

Chrjac
02. 05. 2000
Dát tip
To je vono!

Laďa
02. 05. 2000
Dát tip
I ten, kdo se lásky nebojí, smí snít. To je na tom hezké. Kdo mi napíše něco hezkého, až se budu vdávat?

Merlin
02. 05. 2000
Dát tip
... pěkné ... i ten účel je pěkný ...

Anonym
02. 05. 2000
Dát tip
Nemůžeš vědět, jestli k té oné (která se jí ta básnička podle tebe možná nelíbila) se nevztahují nějaké pěkné chvíle, pěkné období, pěkné vzpomínky... Jednou jsi jí tu básničku daroval a určitě jsi jí řekl nebo napsal a ona na to ráda vzpomíná. I když Ti to nedala určitým způsobem najevo tak jak by sis Ty možná představoval, určitě se nad tím mnohokrát pozastavila a určitě ji mnohokrát tyto slova proletěly hlavou. Nemůžeš darovat básničku někomu jinému, když už jednou byla adresována. Nikdo není zas tak "studenej čumák", aby snahu a vlastní tvorbu neocenil.

saggit
02. 05. 2000
Dát tip
Myslím, že básnička padla na úrodnou půdu. Teď i poprvé, třebaže ta půda ještě nerodí, je třeba ji zalévat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru