Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro Luci

03. 02. 2003
3
0
1221
Autor
Tassian

Nějak ji nemůžu dostat z hlavy. :o)

Láska

Učiní

Celý svět

Krásnějším.

A o to přece jde, ne? :o)


Tassian
30. 08. 2005
Dát tip
Ne, obden takove veci urcite nepisu. ;o)

leenai
28. 08. 2005
Dát tip
to ano, jen mi to zarazilo, takhlenc po sobě víš? to je tím směstnáním tadyhlenc na písmákovi :)

Tassian
25. 08. 2005
Dát tip
Pro Leenai: To je hozena rukavice? :o) // Kdepak, i kdyz to nekdo mozna bude videt jinak, kazdy z tech akrostichu ma - nebo mel - sve misto a svou adresatku.

leenai
22. 08. 2005
Dát tip
tak už si vyber, které jméno... :)

Jinny
09. 12. 2004
Dát tip
Tassian, ty jsi jak Danny Smiřický, ten taky neví, kterou holku dřív :) *

Tassian
09. 12. 2004
Dát tip
Jinny: Kdepak, ja mam (vetsinou) velmi jasno. Koneckoncu, i akrostichy (a propos, "i" nebo "y"??) tu jsou jen ctyri. ;o)

Asenath
12. 12. 2003
Dát tip
Ano, především krásným dámám patřívaly akrostichy. Kolik dvornosti, graciézní hravosti a formální dovednosti obsahovaly ty verše, do jejichž siluety vepsal básník jméno opěvované paní! A přece čas...prověřil akrostichy velmi nesmlouvavě. Bujný rozkvět této hádanky, jež vlastně hádankou není,...svědčíval totiž mnohdy o úpadku poezie: pod elegantním povrchem lyrické hříčky se skrýval místo opravdové lásky plytký cit. Proto stovky akrostichů zmizely nenávratně v minulosti. Tolik poetický slovník....a skutečnost?

Gíta
24. 02. 2003
Dát tip
v pohodě.zamilovanost je tak nedherna.

Tassian
05. 02. 2003
Dát tip
Ooops, to je mi prekvapeni - ale ne neprijemne... :o)

Lukri
05. 02. 2003
Dát tip
:o)))

Lukri
04. 02. 2003
Dát tip
mě se to hrozně líbilo, snad už jen proto, že mám stejné jméno jako ta dotyčná .... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru