Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Včelka Mája z hlediska informystiky

05. 02. 2003
2
0
987
Autor
HarryHacker

spousta děl tu vkládá moje pozemská instance Danny... je čas abych také něco přispěl přímo...

Dospěl jsem k tomu, že seriál včelka Mája obsahuje skrytou informystickou protiwokenní rovinu.
Vilík je Bill Gates - to je jasné. Úplný loser,
ptá se na všechno své kamarádky a sám si ani nezaváže tkaničku u boty.

Kdo je sama včelka? Odpověď je nabíledni. Jeden
velmi používaný 3D program pro UNIXy se nazývá
Maya, také existuje webový prohlížeč Amaya (taktéž pro UNIX/LINUX) a operační systém BeOS - čili BeeOS, včelí operační systém.

Jde tedy o názornou ukázku dominance alternativních operačních systémů nad MS.
Další postavy díla si rozeberte za domácí
úkol.

p.s.: všimněte si jak slabě Vilík mluví. To je Microsoft Word.
Narriel
29. 04. 2004
Dát tip
*smích* Moc hezké... Mě docela dostává tenhle : "chmod a+x /bin/laden" ;-)

Narriel
29. 04. 2004
Dát tip
Jo, já zapoměla... TIP ;-)

katugiro
16. 02. 2003
Dát tip
beware of darkness, beware of Maya... ale jinak už mě to moc nebaví :)

Schönni
08. 02. 2003
Dát tip
Vždycky mě bavily rozbory ve stylu Benjamina Hoffa.

hurvinek
06. 02. 2003
Dát tip
dilko je fajn a ale ja nechci vilika na hrad......

Rowenna
05. 02. 2003
Dát tip
Stanislave, včelka Mája patří k všeobecné vzdělanosti. Už kvůli božskému Kájovi. :-))) Dílko mě pobavilo. :-))) Ale domácí úkoly já nerada.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru