Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Realita

03. 05. 2000
0
0
1390
Autor
Zaja

Mým snem je umění. Realismus brzdí. Slyším moře šumění, něco nutí mě držet se u zdi. Když večer ulehám, vše tak uskutečnitelné zdá se. Ráno se probouzím a realita je tu zase. Sny možná splní se v životě příštím. Ano,snad bude mým štěstím. A když ne,nezbyde než oddat se snění. V realitě stále krásy není. Ale vždyť časy se mění...
Petr_Pan
04. 03. 2005
Dát tip
sny se splněj když budeš chtít - nikdy jindy ..

zigys
15. 12. 2004
Dát tip
moc se mi to nerýmuje..

Corbiere
14. 02. 2002
Dát tip
to ale není báseň

jo jo časy se mění.... :-) hlavu vzhůru ... .

Kaguáš
08. 03. 2001
Dát tip
Nezij ve snu. Život, když ho chytneš za pačesy, není tak cizi. Jen si tu realitu trochu připusťme k tělu. Nic jiného nám nezbývá. Lepší je žít v realitě než umírat ve snu a klamu.

BLOOSEN
04. 10. 2000
Dát tip
Tak tady mi nekdo cte myslenky.......

Miroslawek
27. 06. 2000
Dát tip
realita může být krásnější než mnohé umné fantazie, rýmy i rytmika tak trochu pokulhávají, snad časy se změní ;o)))

Zaja
02. 06. 2000
Dát tip
Claire:dík za dobře míněnou radu,třeba to s těma neveršovanýma básněma zkusím

Claire
01. 06. 2000
Dát tip
Je to pouze múj názor, ale rýmy mi nepřipadají moc nápadité. Nechtěla bys zkusit psát raději básně neveršované? Já to ze stejného důvodu také tak dělám. Jinak nic ve zlém.

clovrdik
11. 05. 2000
Dát tip
no, sny jsou dobrá věc, zejména pak v noci. ale nebýt té reality, nebylo by o čem psát. Ráno se probouzím a realita je tu zase ... hurá

Sarken
09. 05. 2000
Dát tip
no vidíš, já sním i ve dne, vlastně celý svět mám vystavený z iluzí

Anonym
04. 05. 2000
Dát tip
Nadejny konec,pekne.

Anonym
04. 05. 2000
Dát tip
Na rozdil od dvou dalsich uverejnenych del na techto strankach toto ukazuje na nadeji, romantismus a moznost spokojenosti. Myslim, ze nikdy neni tak spatne, aby nemohlo byt jeste hure. Zivot je ale na druhou stranu nekdy tak krasny.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru