Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzhůru do EU!

08. 02. 2003
2
0
697
Autor
DejvAl

Už jste si někdy koupili obyčejný rohlík? Opravdu? No vidíte, už máte co povídat vnoučatům. Ti totiž nebudou mít o těch "obyčejných" rohlících ani ponětí. Nastupuje totiž éra eurohlíků.

I já jsem si už zakoupil jeden exemplář. Zprvu jsem ho nechtěl, ale v regálu už staromódní rohlíky nebyly, a tak jsem si tedy tu novinku do košíku přihodil. Takový eurohlík je věc vskutku pozoruhodná a pokroková, a jak je na obalu uvedeno, okamžitě reaguje na dění v Evropské unii. Ano, eurohlík má obal z mikrotenu a vlastně to není eurohlík jeden, ale hned nejméně dva v každém balení. Proč dva? Protože Unie se hodlá rozšířit tak, aby měla alespoň dvakrát více členů než nyní. Proč v obalu? Neboť EU chce obehnat své hranice více než doposud a zabránit tak tomu, aby na ni mohl kdokoli a kdykoli plivat, nadávat, nebo se snažit rozbít plán na vznik Spojených států evropských. Také má zaručit, aby Unie časem neztrácela na kvalitě a pružnosti. Eurohlík má přesný tvar půlměsíce, který má symbolizovat nový pohled EU na Turecko. Eurohlík je trochu přibarven modrou potravinářskou barvou, vyrobenou v Unií prověřeném závodu. Na průhledném obalu jsou natištěny zlaté hvězdy. To všechno má symbolizovat evropskou vlajku. Každý eurohlík má také totožnou váhu, aby si mohl každý eurobčan zvolit svojí denní dávku a aby si udržel svojí eurováhu. Eurohlík si lze zaplatit pouze měnou Euro v obchodě prověřeném euroinspekcí. Na eurohlík samotný je zakázáno mazat olomoucké syrečky, nebo ho dokonce zapíjet Tuzemským rumem, natož slivovicí. Eurohlík to pozná a okamžitě na vás podá trestní euroznámení k Evropskému soudu pro práva eurohlíků a obviní vás z trestného činu znevažování eurohlíků neeuropotravinami. A pokud zrovna nemáte hodně Euro a najmete si hloupého neeurobhájce, můžete být klidně odsouzeni a skončit v eurolochu. Proto si eurohlíků važte, pokud je krájíte, tak zásadně na europrkénku euronožem, pokud je zapíjíte, tak pouze euronápoji.

Pokud jste dočetli tento eurofejeton až sem, tak už se nemáte čeho obávat. Vás už totiž nemůže vůbec nic překvapit. Vzhůru do EU!

Nedlloyd
12. 04. 2004
Dát tip
Takhle jsem se nezasmál už ani nepamatuju. Já si to snad vytisknu a povesím nad stůl. Nedávám TIP. To by byla urážka. Tohle si zaslouží svoji HALL OF FAME a samozřejmě překlad do všech jazyků EU. EUROPARÁDA. Smějme se, dokud můžeme. Europrdel už taková sranda nebude. Mimochodem, víte, jak se na Slovensku teď jmenuje RUM? Tuzemský UM. A vážně ho vařit UMÍ. Po devíti panácích během dvou hodin si jsem zapomněl celou noc. A dobře, že si nic nepamatuju. Určitě by nebyla podle euronorem a europrůser by byl na světe.

Katerina
22. 06. 2003
Dát tip
Dost dobrý :-)))

Yossarian
08. 03. 2003
Dát tip
je to geniální, nechápu ostatní kolegy že na tohle nereagovali, samozřejmě tipuju

inari
22. 02. 2003
Dát tip
Eurobezva! Jsi eurotřída a máš u mě eurotipa!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru