Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konec podzimu

10. 02. 2003
10
0
1942
Autor
Aladar

Tuhle miniaturu věnuju tomu HAVRANOJ

     

    Už proletuje...

    Havran v poli zoraném

    Zářezy do tmy


    soňa
    17. 05. 2003
    Dát tip
    ***

    alim
    24. 02. 2003
    Dát tip
    nejen povedene, ale i k slovu do diskuse..:-))***

    Aladar
    18. 02. 2003
    Dát tip
    :)

    ALoDIRuK
    18. 02. 2003
    Dát tip
    Je to jednoduché:zavřeš oči a jsi tam :-)

    Pitrisa
    17. 02. 2003
    Dát tip
    v poli zoranem mozna i v poli zornem..tak ci tak je to guteee :-]]

    WiruZ
    17. 02. 2003
    Dát tip
    parada! libi.....ten konec obzvlaste....

    Lihomerka
    17. 02. 2003
    Dát tip
    Jeee, tak to mě zaskočilo...paráda...*

    Nanthei
    14. 02. 2003
    Dát tip
    :o)

    Albireo
    14. 02. 2003
    Dát tip
    I když je to na haiku příliš abstraktní, básnička je to nádherná. Vskutku důstojné dílko s tak kulatým pořadovým číslem! TIP!

    houba
    13. 02. 2003
    Dát tip
    hodně abstraktní na haiku, ale to už tady někdo řekl... jako miniatura by to sedělo víc

    Aladar
    13. 02. 2003
    Dát tip
    Tak, znalci, dávám na vás :)

    suva
    12. 02. 2003
    Dát tip
    Armand: nepovažuješ za haiku z jakého důvodu? Náladu splnilo, dokonce až moc...

    Armand
    12. 02. 2003
    Dát tip
    suva: no právě .. haiku není o náladě (to leda až druhotně)... Nemyslím, že by ještě něčemu přispěl spor o kategorii. Opět odkazuji na jorelovo haiku "děkuji", kde jsme o tom debatovali. .-)

    Nanthei
    11. 02. 2003
    Dát tip
    nějak mi to celé nesedí.... havran poletuje v poli (nebo spíš nad...?) a ty "zářezy do tmy" se mi k tomu vůbec nehodí, nevytváří to tu atmosféru, jen básnění.....

    Armand
    11. 02. 2003
    Dát tip
    viz. Nanthei... ale jako minibásnička to je pěkné .-)

    Aladar
    11. 02. 2003
    Dát tip
    Nanthei a Armand: Můj havran nepoletuje, nevím proč by měl, sedí prostě v poli. Nechci ten text znásilňovat objasňováním, jak může havran souviset se zářezy do tmy, ale myslím, že na to při troše snahy může každý přijít sám. P.S.-Tak mě napadá, jestli nepovažujete havrana za to, co proletuje, což by ale bylo zcestné. Proletuje sníh. Je to sdělení typu Už začíná sněžit, ale ve zkratce.

    Olina
    11. 02. 2003
    Dát tip
    snědla jsem něco jiného, než cos uvařil:) díky za prostory kuchyně:) a za vůně:)

    Armand
    11. 02. 2003
    Dát tip
    Aladar: měl jsem se vyjádřit jasně: líbí se mi to jaké báseň, ale domnívám se že na haiku je to příliš symbolické a jak napsal(a) Nanthei, je to "básnění". Osobně to nepovažuji za haiku, ale je to dobré i bez toho :)

    Nanthei
    11. 02. 2003
    Dát tip
    Aladar: zcestné??? úplně logicky to tak vyznívá. haiku je o jednoduchosti a přímočarosti. takže přicházet na to, jak by něco s něčím jiným "mohlo" souviset, to do haiku nepatří... jinak viz Armand ;-) ... příliš symbolické, ale miniatura velmi pěkná.

    Carrie
    10. 02. 2003
    Dát tip
    haiku nemusím... ale zářezy do tmy se mi líbí

    Sapho
    10. 02. 2003
    Dát tip
    Haiku musím a zářezy do tmy i proletuje je výborné, nevím, jestli se trefím, ale ten obraz má několik rovin, cítím i poryvy jara, jak se snaží prohnojit půdu...

    Tilia
    10. 02. 2003
    Dát tip
    super!!! t*

    Cirilla
    10. 02. 2003
    Dát tip
    havranoj bude mít radost

    Olina
    10. 02. 2003
    Dát tip
    líbí moc

    suva
    10. 02. 2003
    Dát tip
    jo, trefa!

    Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
    Sdílení
    Nahoru