Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu: Hledání krásy a harmonie

12. 02. 2003
0
0
1493
Autor
Yenda

Hledání krásy a harmonie všedních dnů, není vždy tak snadné. Umíme se radovat z toho, co máme a netrápit se pro to, co nemáme?

Hledání krásy a harmonie všedních dnů, není vždy tak snadné. Umíme se radovat z toho, co máme a netrápit se pro to, co nemáme? Naučme se to:-) PS: Snad se to dá editovat, jsem tu druhý den a tak si jen chvilku hraju.
Yenda
02. 03. 2003
Dát tip
Pán se na mne zlobí: Koneček: Vážený pane ! Dostal jsem se přes moji dceru na stránku www.totem. Ona tam uveřejňuje básně a prozu. Ukázala mě několik vašich fotografií. No to je tedy dílo, vystavovat mezi mládeží ty vaše prasečiny.Je škoda, že nejde vaše fotky vymazat, protože narušují podle mě mravní výchovu mládeže. Protože fotím pro časopisy profesně musím vás upozornit na to ,že vaše foto jsou odstrašujícím příkladem. Proč lezete s prominutím do aktů, které neumíte fotit ?Co pseudoakt,to plno chyb. Hrůza. A názvy co dáváte? Jste chorý ? Foťte si hlouposti jako osstatní lidé a nepleťte se do práce profíkům. A hlavně se za něho nevydávejte. Nedovedu pochopit co vás vede k focení aktu,ve vašem případě nahatých žen. Protože o aktu nelze mluvit ve vašem případě o aktu je přinejmenším odvážné. Špatné porno...to by bylo příhodnější. Vyfoťte si nějakou stodolu,na ní detaily dřeva,uložení špalů,okolí a s tím si pohrajte.Akt a portrét jsou nejsložitější. Začněte od začátku, ne od konce.v úctě Radim Koneček, Praha Mám své fotky vymazat? Klidně to udělám. Narušování mravní výchovy mláděže - to byl jeden z bodů, proč jsem v internetové době zavalené pornografií začal fotit sám... takto... Díky za případnou "diskusi". Yenda.

Yenda
27. 02. 2003
Dát tip
Tobě se to "radí"... ono TO vážně přichází tak nějak "samo"... a pokud si v období "nahoře", my - tam "dole" skoro až závidíme:-)) Samo to přichází a samo odchází a šťastnému životu se někdy člověk neubrání Ty se máš, že můžeš sbírat borůvky:-) i v tomto zimním...

Yenda
26. 02. 2003
Dát tip
Tvé "Prokletí" mě těší:-)

Yenda
22. 02. 2003
Dát tip
Míněno nedogmaticky... se zaměřením drobné radosti života... nikoli nespokojenost jež žene nejen technický pokrok, ale i mnohdy blahodárná tvůrčí nespokojenost, jež je hnací silou třeba i mé tvorby:-) jen se maličko posouvá hranice... a bezhlavá honba za vlastněním a zábavou v kolotoči pracovních stresů... možná mi někdo (po)rozumí:-)) Alespoň se "hla" diskuse. Co ostatní o "tom" míní?

Prokletí
22. 02. 2003
Dát tip
Ale já si viacmenej dělal srandu, přibl. chápu, oč Ti jde ;o) maj sa ;o) m.

Prokletí
21. 02. 2003
Dát tip
"Umíme se radovat z toho, co máme a netrápit se pro to, co nemáme?" - kdyb tohle platilo pro všechny lidi, žili bysme dneska v jeskyních ;o) Ejchuchůůůů ;o) m.

Jenda
13. 02. 2003
Dát tip
..málo se umím radovat z toho co mám a trápím se pro to co nemám...Ale kdo ne? nevím, jak najít recept...ale to hledání receptu je taky stěžováním si na něco, co nemáme... :-)

Yenda
13. 02. 2003
Dát tip
Chtění je opakem štěstí (Dalajláma)

Yenda
13. 02. 2003
Dát tip
Chtění je "opakem" štěstí... Opakem vytrvalosti je lenost. (Dalajláma)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru