Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poznání

14. 02. 2003
4
0
1056
Autor
Nefertirei

máchnutí křídla
zbarveného do ruda
-kdo zná svůj osud
Albireo
20. 09. 2003
Dát tip
K haiku mi tu chybí zasazení do období, ale jako miniatura dobré.

Krel
20. 09. 2003
Dát tip
škoda toho "ruda" to mi tam nesedlo...

Drago
05. 04. 2003
Dát tip
3/5+T

Nefertirei
24. 03. 2003
Dát tip
houba: já si taky uvědomuju, že tohle není zrovna typická haiku.....ale takhle to prostě ke mě přišlo.....:))....díky

Armand
19. 02. 2003
Dát tip
tohle je spíš miniatura, než haiku temná miniatura ...

houba
17. 02. 2003
Dát tip
nevím jestli ti to dovedu vysvětlit, na tohle je odborníkem Radost, ale haiku by se především měla dotýkat přírody, ročního období nebo měsíce, nějakého jevu v přírodě....ale těch možností je spousta..... rozhodně netvrdím, že tvoje haiku je nepovedená, to ani náhodou, jenom mám pocit, že pod tím, co jsi napsala, si lze představit mnoho věcí....tím jsem myslela tu přílišnou abstrakci....a u haiku mám pocit, by to mělo být jasnějc vyřčeno.....ale jinak dobrý.....měj se hezky :o)

Merle
16. 02. 2003
Dát tip
kdo se moc pta, byva nazyvan zvedavcem :) lepsi nevedet

S tipem ještě počkám, ovšem za haiku bych se to označit nebál. Za povedené haiku.

Yenda
15. 02. 2003
Dát tip
Je v nedohlednu poznání když křídlem ptáče mlhu rozhání Když oči pláčem zalité Je poznání, že nic nevíte? Yenda - online

Nefertirei
15. 02. 2003
Dát tip
Fagus: s tím pocitem jsem to psala, díky za tip :) Pišta: dík, že se nebojíš.:) Yenda: určitě a pro mě to největší a nejdůležitější....

ulita
15. 02. 2003
Dát tip
viz Houba, ale stejně je to z těch povedenějších, která tu lze najít....

Hester
14. 02. 2003
Dát tip
hmmm

Rowenna
14. 02. 2003
Dát tip
zajímavé. ********

Sapho
14. 02. 2003
Dát tip
krátké je poznání "na dohled"... vždyť skutečnost co uniká je ta, jež padá do ticha věčnosti.

houba
14. 02. 2003
Dát tip
je to zajímavý, ale na haiku myslím až moc abstraktní...

Nefertirei
14. 02. 2003
Dát tip
Houba: Dík za názor. Mozná más pravdu, ale pak mi prozrad, co je na tom tak abstraktního?....Máchnutí krídlem, anebo to, ze je rudé od krve.....a záver - konstatování skutecnosti vyplyvající z deje......já myslím, ze haiku práve jsou spís zalozeny na abstrakci nez na konkrétnosti.....

Fagus
14. 02. 2003
Dát tip
Jako když člověk zmrzne ve vteřině. Tak jasné mi to připadá. Líbí se mi to. TIP Fagus

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru