Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Audrey

04. 05. 2000
2
0
1118
Autor
Aldaron

No je to vsechno jen pocit

Padá noc, hřejivá nicota zakrývá svět, údery mrtvých srdcí určují tep života. Ve tvých očích je tolik zla, zpíváš svou píseň tak něžnou a líbeznou. Zpíváš o dávno zvadlých květech o neživé kráse o světě kde není dnes. Na chladných střepech co jsi jim tváře pořezala nikdy nezaschne zčernalá krev a vůně kopretiny ve tvé dlani nikdy nevyprchá. Slzy ti stékají po tváři, nehodí se ke tvým černým vlasům a očím bez lítosti, ležíš sama v trávě. Půjdu s tebou jen ještě pár jich musíš zabít, ještě tolik křiku zoufalství uslyšíš popelu z lidský těl a pak půjdeme spolu. Jsi krásná a nádherná i ve světě, který se točí oheň ve tvých dlaních ho zastaví, pak už není křik. Nekončí to každé ráno musíš jej zabít, aby večer mohl být tvůj. Nikdy bez tebe nezemře a nikdy s tebou nebude žit, pláčeš ... a směješ se.
Miracleion
16. 05. 2000
Dát tip
Precizní. Deprese se vyplácejí, pokud je produktem dobrá poezie. Máš můj souhlas a typ. Atmosféra je pohlcující a slova přesná. Bezvýchodnost, touha, zmar, naděje - to bvše se prolíná ve víru citu, který nabízíš čtenáři. Díky za to, neboť tohle je poezie hodná svého jména. Dávám ti tip, ale nesmíš z toho zpychnout.

Sarken
14. 05. 2000
Dát tip
mráz mi přeběhl po zádech, citlivě napsané, líbí, jdu dál

Naja
10. 05. 2000
Dát tip
Udery mrtvych srdci urcuji tep zivota .... Tohle me v tehle basnicce hodne zaujalo. Ale jinak si nemuzu pomoct, pripadas mi hodne smutnej. Mozna je to jen zdani. V tvejch basnich vidim bolest, ktera se prorezava pres slova na svet. Ale jestli to jen nebudou pocity ....

nicka
09. 05. 2000
Dát tip
že by si brutální Nikita obarvila hlavu na černo???

Falka
04. 05. 2000
Dát tip
Co to je? Tolik hořkosti bez výčitek... tolik vyčítání... navzdory spjaté osudy... nebo právě proto... Krásně napsané a vážně hlavně pocit. Asi ho umíš předat. Líbí, přestože mě z toho mrazí. A nebo právě proto. :-o

Semis
04. 05. 2000
Dát tip
I když to zrovna není můj styl, musím říct že to na mě zapůsobilo, ale ještě si o tom budu muset trošku popřemýšlet.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru