Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cyrilin hněv

04. 05. 2000
3
0
1066
Autor
Aldaron

Jak Cyrilin meč zkropený krví hříšný je život můj. Proč má Paní proč trestem svým neskončíš tu komedii marnosti. Chci držet tvé dlaně ve svých, zas a zas ublížil jsem ti zas a zas jiný květ patřil mi. Kéž všechna slova falešná v jediném tvém pohledu navěky stopí se. Nic než ty nemá cenu vše je k smíchu a padá z mých dlaní havraní pírko od krve zmáčené. Hledám tě dnem i soumrakem ve hvězdách i v tůni zmařilých životů. Dav prokletí hraje nám rekviem, slyším je a nedá se umlčet i slov nezbývá mu. A ty odcházíš daleko, pryč do země křišťálových písní. Má navěky jediná, což musí z nebes v dny pravdy neustále jen krvavý déšť skrápět. Hluboká studnice číší safírových hříchů do skonání nenaplní. Co je pro mne trestem snad jen okamžik nádechu života bez tebe a tvé radosti. Skonči to, už to skonči zbaběle se denně modlím před oltářem zapomnění bohyně marnosti. Pouhá zející rána hluboko v mém srdci, nechť krvácí a zapomnění pohltí zem. Vše jen komedií zdá se býti tak proč v křeči svíjím se. Na nebi širé oblouky poznání spojují svět zapomnění s říší marných snů. Což přešel tě smích, že odvracíš svůj zrak. Smál bych se sám sobě bezustání. Vidíš, Cyri, není to jediná krev na tvém meči co dnes prolita bude. Nenávidím marnost a stesk, ale ona utíká mi. Odpust mi neb jsem nepohrdl náručí jiných. Kdysi hrdost a čest byla mi vším. A dnes, když jsi odvrátila svůj zrak, nestál za pohrdání. Jak rozbitá rybářská sít v moři beznaděje lovím zítřejší den. Dávám vše co zbylo mi v poslední kolo rulety. Tak krásný je život v radosti i utrpení. Stačí jen věřit v jasný nový den a arabská měsíc, jež se frází stal. Bez ustání padám do proudu řek prokletí a na břehu stojí přátel spoustu. Proč mému tělu byla odepřena rakev a peklo duši mé. Slyším tě zpívat slova žalu hlubokou nocí. Zp a zapomnění píseň bez konce a bez začátku.
Sarken
14. 05. 2000
Dát tip
já být tebou, to nechám tak jak je, máš nádherné obraty …číší safírových hříchů…tip

vlas lidu
13. 05. 2000
Dát tip
#

nicka
09. 05. 2000
Dát tip
dobře plastický dojmy

Merle
05. 05. 2000
Dát tip
myslím, že na tenhle obsah je to přiliš dlouhé... ale nerozumím, tak nebudu kritizovat

Javert
05. 05. 2000
Dát tip
Poloviční, klidně poloviční by to mohlo být, vždyť se tam omílá furt to samé. Zajímavé je, jak to na sebe nenavazuje, klidně se to dá číst od konce nebo z půlky nebo na přeskáčku, se stále stejným pocitem.

Falka
04. 05. 2000
Dát tip
Je smutný úděl být otrokem. Ale každý si musí umět vybrat. Dávat přednost bolesti a smutku ve spojení s někým před volností a třeba samotou... ne, díky. Ale možná Ti nerozumím. Přesto - používáš nádherné obraty a máš cit. Pokračuj.

Vítr
04. 05. 2000
Dát tip
Raději nerozumět:-(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru