Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bez názvu

16. 02. 2003
6
0
1265

...podle obrazů Z.Beksinského

 

( bez názvu )

 

I. ASKEZE

Utopím se v hnusu svých já - Půjdu tak dlouho, až mi z úst vylezou smečky ohavných pavouků! Nebudu spát, nebudu jíst - cítím, jak mi kamenní neurony mozku! Tohle mrazí.......mrazí pohled vstříc pěti temným sluncím. Otáčím se za hlasy, volají odevšud. Jak tuží je za Měsíce krajina, černo bílá, lomená, matoucí stromořadí kostlivců.

Moje nebe se zhroutilo, vidím jak padá. Nádechem vůní světla prožíváš embolii plic. Hladina semknutá v barieru ledu. Nemůžu spát, jejich oči jsou nastražený tak jako pasti malomocných. K nohám mi proudí potoky hmyzý, za chvíli potečou jícnem dovnitř i ven!

 

II. DALŠÍ Z VIZÍ

Do povzdechu!

Raněným zvířetem svým řvoucím křížem rdousí planinu posetou mrtvým kamením. Žlutomodrá svraštělá v hrozivých tónech rozevřená, v třásních rozervaných. Krajina samoty a ohňů. Stíny domovem čarodějnic plamenným hrobům. Tóry bezeslov, horizont jedinou mrazivou krou.

Dítě s vytrženým srdcem v dlaních zpívá do nocí.

 

III. JEHO PÍSEŇ

Až poznám, že vše, co jsem chtěl, je marnou slupkou...

Až zemřu a černí motýly poletí mi kolem hlav...

Až skály zařvou a svět se utopí sám do sebe...

Až nademnou smýchem klesnou, a vše, co si odnesu bude jen bolest nařezaná na střípky v dlaních...

Až zazní nebe, až zazní do nebe útržky světel...

Vítr se otočí vanoucí duší !


Riaaa
24. 01. 2005
Dát tip
nenávist k sobě? bolest... temno... tím si snad musí každý projít...

ofčátko
15. 07. 2003
Dát tip
pisen vytrzeneho srdce... ano

fermosa
17. 04. 2003
Dát tip
hm *

Bezdomovec
04. 04. 2003
Dát tip
chlape ty jsi naturalista :o).

Drownedgod
18. 02. 2003
Dát tip
...pěknej výlev hnusu uvnitř krytého, ale jen do nich, jen dát to vše černé a hnilobné zpět těm komu patří a vyzvracet své vlastní já ven a obrátiti naruby, jen ať si taky užijou...:-)))*t*

WiruZ
18. 02. 2003
Dát tip
*/*!!!!

tanganika
16. 02. 2003
Dát tip
ano***

kikky
16. 02. 2003
Dát tip
t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru