Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sama

17. 02. 2003
0
0
818
Autor
Fionka

Je to jenom pocit. Můj pocit, který jsem se snažila popsat v obrazech.

 

Dívka se střepinou měsíčního světla zabodnutou v srdci stojí sama na rozlehlé pláni.

 

Vědomí, že všude rostou borůvky,

dny v rose se stéblem za uchem,

schoulená srnka ve stínu kapradin,

cesty postlané mechem.

Obzor lemují ohýbající se klasy pšenice,

pohlazení paprsku slunce,

nechat si větrem čechrat vlasy,

vysoko koruny borovic.

 

Někdo řekl:

Ať půjdeš kdekoli, vždycky dojdeš k moři.

A druhý odpověděl:

Nedaleko je jedno průzračné jezírko, schované za kopečkem mechu, ovívané větrem, uprostřed lesa, na malé pasece, na které svítí slunce prudce jen v poledne a v noci tam chodí tančit víly.


Rustan
06. 04. 2003
Dát tip
velmi citlive a jemné, pači sa mi to

clovrdik
22. 02. 2003
Dát tip
pěkná představa ... :-)); symboliku jsem sice nenahlídnul, ale to vůbec nevadí :-)

Fionka
22. 02. 2003
Dát tip
Clovrdiku, taky si myslím. Ale bylo to v tom, že jsem prostě sama sebe uklidňovala, že nikdy nejsem sama, i když si tak připadám.

clovrdik
22. 02. 2003
Dát tip
no vidíš :-)) k tý samotě - já mám na záchodě takovej obrázek usměvavýho toaletního papíru s nápisem :"Tady nejsi nikdy sám, je tu s tebou Harmasan" :-)); já vím, že to sem nepatří, ale nějak jsem si na to vzpomněl, když mluvíš o tý samotě :-)

woai
17. 02. 2003
Dát tip
tak to budu chodit víc :-)

Fionka
17. 02. 2003
Dát tip
Poetist :Trochu se pleteš. Úplné nic to není. Je to pocit, a to přece něco znamená. Navíc je v tom symbolika. Ale jinak... máš pravdu. Asi je to hloupost.

Poetist
16. 02. 2003
Dát tip
Poetické jemňoučké voňavé nic... Ale hezké nic!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru