Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prihoda se psem

17. 02. 2003
0
0
639
Autor
Skalda

Prave jdu domu, jsem ulici pred mym domem. Je to smyslene - nikomu se nic nestalo.

Pomalu si kracim cestou z prace, slunce sviti, ptaci zpivaji, vzduch obcas i voni, proste je mi fajn. Az na to tahani za kalhoty. Co to jen muze bejt??? To se mi snad zblaznili kalhoty??? To ne, to je blbost, bud se mi to zda  nebo....
Podivam se dolu k noham.
"Co jsi zac??? Vypadas jak ten uvriskanej, rozmazlenej pes moji tchyne."
Najednou pocitim jak svou miniaturni celist sevrel na mem litku, posleze teplo z tohoto mista mi zacne stekat do boty a zmaci mi ji.
"AU TY PARCHANTE JEDEN MALEJ" Zacnu mu nadavat a za staleho dupani likvidovat.
"Svine jeste se drzi" Dorazim poslednim dupancem a odkopnutim do krovi.
Podivam se okolo, par poplasenych babicek utika pred mym pohledem, asi se boji, ze jim udelam totez.
"Á cau Franto" - uvidim souseda. Franta vysmatej mym pocinanim nemuze ani mluvit. Po 10 minutach se schopi. "Tak co, drzel se co??? Boli to?? Stalo mu to zato, ja bych to taky udelal" Otaci se a smele vyrazi dal svou cestou.¨
Ale ihned se otaci a vola na me:"Jo prijela Ti tchyne"

orsm
07. 03. 2003
Dát tip
To není špatný, jen piš a tvoř dál...

áááááha........asi sem nepochopil pointu

Gunhead
17. 02. 2003
Dát tip
no, já to pochopil...:) zní to jako ftip

fungus2
17. 02. 2003
Dát tip
Aha. Došlo mi to.

katugiro
17. 02. 2003
Dát tip
já jdu pryč, mě se zbláznili lítka... :)

Kandelabr
17. 02. 2003
Dát tip
je to trošku jak z dikobrazu...až na ty lítka ovšem

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru