Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zakletá

06. 03. 2003
6
0
1503
Autor
Lukri

bez prologu ...

Jsme zakletí v telefonní budce

a slyšíme prosby volajících

...

jen naše prosby nikdo nevyslyší

Proto se perverzně milujeme

na telefonním sluchátku

a

hledíme do tváří zemřelých.

Čekáme na ortel smrti

bledý a dychtivý po krvi

Potichu pojídáme písmenka

ze seznamu čísel,

která už nikdo nevolá

čekáme

bojíme se sami sebe

na jednom konci sluchátka já

a na druhém

můj život . . .


Milly
11. 12. 2003
Dát tip
Zakleti pro sebe námi samými....volání ven..nepomáhá...však.. sami sobě se snad....po čase.................dovoláme

Milly
11. 12. 2003
Dát tip
Zakleti pro sebe námi samými....volání ven..nepomáhá...však.. sami sobě se snad....po čase.................dovoláme *

Milly
11. 12. 2003
Dát tip
Zakleti pro sebe námi samými....volání ven..nepomáhá...však.. sami sobě se snad....po čase.................dovoláme *

Cavalera
08. 12. 2003
Dát tip
*

Lukri
25. 03. 2003
Dát tip
pamadeus: děkuju, moc si toho vážím..

pamadeus
24. 03. 2003
Dát tip
Dal jsem si Tě k oblíbeným autorům, ten TVůj styl fakt můžu.

Lukri
09. 03. 2003
Dát tip
guy: doufám že i ta moje kletba na jaře pomine..:o)

guy
07. 03. 2003
Dát tip
Zakletí je někdy moc dobrá věc, ale na přiměřenou dobu. I písmenka se časem přejí. Vím taky, že hodně kleteb končí na jaře - nejen v pohádkách. Otevřete dveře a zavolejte mobilem - nebo radši to zkuste bez telefonu.

Lihomerka
07. 03. 2003
Dát tip
otazkou je, kdo z nas bude vysvobozen...:o) *

clovrdik
21. 02. 2003
Dát tip
tahle báseň je opravdu pěkná; líbí se mi ten jakoby ostrej nástup v prvních dvou verších ... pokračuješ dost dobře vystiženou myšlenkou ".. nikdo nevyslyší a PROTO se ..."; pak dál jsem nepochopil ty tváře zemřelých; "čekáme na ortel smrti" - inu, proč ne, stejně to tady nikdo nepřežije, "bledý a dychtivý po krvi" - možná nadbytečná informace, která zvolní logické tempo básně; "pojídání písmenek ze seznamu..." - trochu patetické, ale jako obrat je to dobrej nápad (jen by tam možná líp seděly PÍSMENA a ne písmenka - ta báseň není něžná, takže mě to tam trochu ruší); ..."čekáme" ... to jako zase na ortel smrti ? ale jo, ostatně proč nepřipomenout čtenáři, o čem to je :-); "bojíme se sami sebe" :-)) - věř tomu, že život se tě nebojí :-); a na konci je vysvětlení :-)); si zkouším představit, jak by to vypadalo, kdyby tam nebyl ten verš "můj život" a ty tři tečky dát za "a na druhém ..." - ať si čtenář láme hlavu nad tím, o čem ta báseň vlastně je :-)); celkově musím říct, že se mi ta báseň líbí, TIP za ní určitě dostaneš, protože umíííš :-); no a taky to má v sobě "něco", co mě přimělo k týhle kritice (nprmálně se takhle nevykecávám :-)) ); P.S.: je ta kritika dost hlubší ? :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru