Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ze školních lavic ;-)

20. 02. 2003
1
0
750
Autor
jeorenny

pro ilustraci o nasi skole:) HODINA anglictiny s JEDNOU NEJMENOVANOU profesorkou - v dialozich vystupuje pod jmenem Koren - zasveceni pochopi:-))

Kořen:

Děti, kde budem mít hodinu ve čtvrtek? Já jenom, jestli tam bude video.

 

Petra:

V 53. Ale poslední dobou sme dycky tam dole, protože nás vodtamtaď vyhodí ňáká třída.

 

Kořen:

Já to vim, já sem se domluvila s prof. H., protože já v 53 učit nechci.

 

Michal:

Sou tam takový satanský síly...

 

Kořen:

Jo, asi jo. Já je mam v 53 a ty je máš zas jinde.

Kouknem se teď na ten váš úkol z minula.

...5 min...

 

Kořen:

Tak děti, kdo ten úkol vlastně má??

 

Zupa:

Já jenom nechápu, jak mam prostě napsat formální text vo svym zvířeti?

 

Kořen:

Když si s tim nedokážeš poradit, tak budeš psát vo něčem jinym. Třeba cats and dogs. No nic, tak když to nikdo nemáte, tak si dáme pár vztažnejch vět. Řikej: If she had been... No!

Kdybych byla vyšší, byla bych policajtkou.

...Nuda...

Až budu mít pero, napíšu ti. A teď nereálnou: KDYBYCH měla pero, NAPSALA bych ti. NO! NO! Ale tak, to je jedno děti...

 

Petra:

Šel bych s tebou do divadla...

 

Kořen:

KDYBYCH! KDYBYCH!

 

Ája: (k Michalovi)

Vidiš tu nohu? Vona je úplně nevrlá.

 

Michal:

Hele, teď přestala..

 

Zupa:

A zas začla!

 

...smích...

Kořen:

Tak děti a teď si vemte učebnici, mě tu totiž zajímá tadyto miminko... Uděláme si popis. Can you describe MY head or his heaD?

 

Michal:

Yeah Mirek, describe my head. Ya know, he lended my shoes but he didn't give them back

 

Mirek:

...stupidní výmluvy...

 

Kořen:

What type of face has HE goT? Víš, co tim myslim, tak povídej, no... A square, round or what?

 

Mirek:

Square.

 

Kořen:

Já ti do toho nechci kecat, koneckonců je to tvoje věc, ale já bych spíš řekla, že oválnej. Pěkně řekni: He's gOt an Oval (ooouuuuvl) face.

 

Michal:

Nebo, paň sorko, jak se řekne kosočtverec?

 

...smích...

 

Kořen:

S vysokym čelem. Řikej vysoký!

Mirek:

Ehm...

 

Michal:

Tallish! Dělej Mirku, řekni tallish!

 

Kořen:

Fuj, tallish ne...

A protože je mladej, tak na čele nemá žádný vrásky. A taky huňatý obočí? Ví někdo, jak se řekne huňatý?

 

V* (mumlá):

...bushy eyebrows...

 

Kořen:

No správně! Bushy EEEEYYYEEEBRAAAUUUZZZ! Všimněte si toho bushy, vopravdu, jako že je má křovinatý.

Honem dál. Voči, jaký má voči!

 

Michal:

Dlouhý kulatý.

 

Kořen:

Řekni, že je má jako mandle.

 

Mirek:

Mandels.

 

Kořen:

AALMONNDZ.

 

Michal:

Co?

 

Kořen:

Almonds, jako že je má jako mandle, ne? A že má takový tyhle..tohle..ee..řasy. Řikej řasy. Takový malý je má.

 

Michal:

Já je nemám malý. Mám je jako žirafa. Mirku řekni, as long as a giraffe!

 

Kořen:

Budeš u dívky někdy řikat - jak je má dlouhý, hustý a zatočený.

Popisuj dál, řekni, že má růžový tváře. No, růžový přece, rosy. A nos, jakej má nos.

 

Michal:

EVIL nose!

 

Kořen:

No řikej, má: dlohý, krátký, zakřivený, orlí, řecký (všichni se smějou a ukazujou na Michala)... jak se řekne pršáček, no děti? Turned-up nose (vysl. NOUUUZZZ). A bradu s ďolíčkem.

 

Michal:

Já tam ale nemám ďolíček.

 

Kořen:

Bé.. Naučíš se mi slovíčka.

Vašku prosim tě, takhle bychom se nikam nedostali. Popiš mi..á...já nevim...tak její hlavu.

 

Holky: A paň sorko, jak se teda řekne ten ďolíček?

 

Kořen:

Děti, to po mně nemůžete chtít, takhle najednou. Já si za chvíli vzpomenu, něco mi řiká dimy. Najděte to ve slovníku.

Tak Vašku, describe me her face.

 

Michal:

So I saw her face, now I'm a believer....

 

Mezitím holky:

Sorko, dimy neznamená nic, našli sme tu dimple.

Kořen:

No vidíte děti, já řikala, že to bude někde blízko. Co mě to eště zajímalo, pihy sou freckles. Jo bradavice... herrdeck, to mě mrzí, že nevim jak se řekne... mole, najděte mole... znamínko... mně to ňák šlo do pusy...

 

ATD...


Kandelabr
20. 02. 2003
Dát tip
atd atd atd. nezasvědcenému člověku to moc neřekne, kromě toho že asi všechny angličtinářky jsou zmatené. Jinak to nikde nezačíná nikde nekončí...smíchy jsem se nepotrhal, tak k čemu tohle psát?

aiwo
20. 02. 2003
Dát tip
to já sem si při čtení užila ;-))) učila jsem děcka od třetí do osmý třídy jeden semestr - dýl to nevydrželi ani oni ani já ;-))) teda ale z tohodle dílka bych se i pár věcí přiučila, jen kdybych už touhle dobou neusínala ;-) mně se to líbilo! jo - upřímnou soustrast citovaným žákům...

Mathew
20. 02. 2003
Dát tip
Za to So I saw her face..zrovna dneska jsem to použil v angličtině..ale FAKT ! :)) to je náhoda jak prase :)) * * * *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru