Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Počítač kamarád

22. 02. 2003
0
0
745
Autor
Margax

Tupě zírá do počítače. Celej den tupě zírá do počítače. Sedí u stolu a tupě čumí do tý obrazovky. Voči má zarudlý jak kdyby byla zhulená a bůhví co ještě. Nebaví jí to,ale nic jinýho jí nezbejvá.

Přišla myšlenka! Co takhle vypnout počítač a zahrát si něco na kytaru? Teda pokud to ještě umí, jelikož díky tomu věčnému civění do počítače už všechno zapomněla.

Usadila se na měsíce neustlanou postel. Otřela snad pěticentimetrový prach z kytary a nahmatala struny.

Nějaký divný, pomyslela si. Aha! Kytara se vlastně drží obráceně! Už ani tu kytaru chytnout neumí. Radši si sedla ke stolu a zapla počítač. No, to jediné nezapomněla.

Pustila hru.

Zvoní telefon.

"Haló?" řekne netrpělivým hlasem, pospíchá to dohrát.

"Ahoj, tady Hana, nechceš jít s náma k Modrousovi?"

Ještě tohle!

"Ne-e. Víš, mám tu ještě spoustu práce." Rychle, rychle...musím jít hrát.

"Tak jo, tak se měj a v pondělí ve škole!"

Konečně.

Usedla na tvrdou židli a oddala se hraní.

Telefon.

"Ježiši, co zase???"

"Nó?"

"Ahoj,ee..tady Pavel. Chci se tě jenom zeptat jestli už máš na dnešek nějakej plán."

"Jo spoustu práce. Ahoj." práskla telefonem.

Opět usedla k rozehrané hře.

"NO,sakra..ja ten 145.level snad neudělám."

Pařila a pařila.

Ráno, asi v sedm hodin myslela, že oslepla. Proto ulehla do postele.

Vstávala v poledne, první co udělala, zapla počítač.

Tedy nezapla.

Nešlo to.

Myslelal, že zešílí.

"Co sakra budu dělat??Vždyť já nemám žádný kamarády. NIkdo se se mnou nekamarádí a nikdo o mě nestojí! Vdžyť mám jenom ten počítač a i ten se na mě vybod!"A sesypala se  na zem...


trigate
25. 02. 2003
Dát tip
Myšlenku to má, i když chronicky známou, ale to zpracování... Vyznělo mi to, jako vyprávění jednoho kamaráda druhému o jeho kamarádce.

Gunhead
24. 02. 2003
Dát tip
Taky pár takovejch znám a sám jsem zažil... možná by to chtělo na závěr dodat jak z toho ven, není to lehký...

fungus2
23. 02. 2003
Dát tip
dobrý nápad. Škoda, že se ho nepodařilo stoprocentně realizovat.

Mathew
23. 02. 2003
Dát tip
nezdá se mi to ani dobrý nápad..vždyť tohle tady bylo už tolikrát !

Kandelabr
23. 02. 2003
Dát tip
jo, viz Mathew, taky si myslím, že to není nic originálního. A na zpracování by opravdu bylo ještě třeba zapracovat. Jinak mám bohužel přesně takového kamaráda...žádná sranda :(

Cirilla
23. 02. 2003
Dát tip
její blbost.

Quinn
22. 02. 2003
Dát tip
No...jako je to lehce ujetý :o) ten začátek nastiňoval dobrej rozjezd, ale ten konec...moc strohej... Jinak námět super, to by se mělo řešit :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru