Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O smutku

26. 02. 2003
7
1
2203
Autor
Lancelott

Marně v srdci plápolá
Plamínek naděje
Déšť slz ho uhasí
Zadusí ho těžké závěje
Nic už ho nespasí

 

Větříček lehce povívá
Lístek se zachvěje
Potom se rozletí
Když vítr zavěje
A do dálky odletí

 

Trochu to zamrzí,
Když řekneš mi: „Sbohem,
Nemám tě ráda.“
A za prvním rohem
Objímáš kamaráda

 

Smutný je to pohled,
Když zima chce zpět svá práva
A mrazem vše živé kosí.
Až k zemi se sklání voňavá hlava
Když kvítek bílý o život prosí


1 názor

Řízek
10. 08. 2008
Dát tip
tož, tohle se mi líbí*

Lancelott
13. 12. 2004
Dát tip
červánky: děkuji mnohokrát za krásná slova a hezké kritiky:o)

červánky
13. 12. 2004
Dát tip
Za to se neděkuje, je prima, že jsou na tomhle světě takoví človíčkové s velkým srdíčkem jako jsi ty, hodně krásných básní, určitě pošli avíza na další dílka...

červánky
10. 12. 2004
Dát tip
Smutný je to pohled, Když zima chce zpět svá práva A mrazem vše živé kosí. Až k zemi se sklání voňavá hlava Když kvítek bílý o život prosí...smutné, dojemné, jsi romantik

Dragonangel
12. 07. 2004
Dát tip
TIP

elfka_Sea
11. 06. 2004
Dát tip
to je krutá realita::: tip

poketino
09. 12. 2003
Dát tip
Pěkňoučké takhle já píšu o samotě akorát že ty tam vrážíš jako symbol zimu a já noc.

Semeno
26. 03. 2003
Dát tip
Je to, mm... začnu znova: Námět: jednoduchej, otřepanej, nezaujímavej Provedení: Občas se mi nelíbily rýmy. Mají-li se tam nutit, nedávalo bych je tam. Skloubovat taklenc přírodní náměty s láskou, a lásku a obraz lásky do nich zrcadlit, to je povedený. ovšem, Jako celek se mi to nelíbí. Nelíbí se mi to, protože nemám ráda tenhle typ básní. Přídou mi jak škatulka. Ovšem, ..ačkoli si nemyslimže je to právě to ono, báseń je tak propracovaná, to asi dělaj ty rýmy, že se tipu neubránim.. :o))

Seregil
26. 03. 2003
Dát tip
Semínko jsi velmi rozporuplné ve svém hodnocení... Ano rýmy jsou dost otřepané, námět mi připadá ne tak špatný, o to trochu víc klopýtá zpracování.... Mě se to zase docela líbí... A zaslouží si to jeden klubík..

Semeno
26. 03. 2003
Dát tip
Rozporuplné? No, to se mi stává. Námět, ne tak špatný? Ani trošku otřepaný ti to nepřijde? Ačkoli nic neřešící rezignovaná blanka může napovědět, že odpověď je v tichu.Sákryš to je pravda. Ok, ale pořád je to škatulka. "Smutný je to pohled.." Víc nic? Neexistuje v něm krása, ovšem, znamená krása štěstí? Je štěstí opakem ke smutku? ...a nebo nic neřešit..

Seregil
26. 03. 2003
Dát tip
Já nic neřeším... dívám se a prožívám....

Mildon
26. 02. 2003
Dát tip
Úprimné a mne známe.Vžil som sa do tvojho pocitu. Najkrajšie sú dva posledné verše. Budem si ich pamätať...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru