Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nefunguje

26. 02. 2003
1
0
1499
Autor
Pompejus

Kdo to pochopí?

Učebnou praxe se pomalu roztahuje zápach cínu a kalafuny z pájení. "Máš už to, Pepo?" zeptal se Pinďa kolegy. "Ještě pár seknud," zavrtěl hlavou. "Potřebuju to odzkoušet, nějak se mi to divně chová, nemá už to někdo?" zeptal se Pinďa celé třídy. "Tady, ještě je to teplý," podal mu Pepa svůj čerstvý výtvor. Pinďa ho připojil na zdroj a pustil proud. Diody nic. "Ále tobě to nefunguje, tak to si strč někam," mávl Pinďa rukou. "Zkus tenhle vzorový," podal mu Adam jeden z hotových výrobků od starých mazáků. Pak se otočil k Pepovi: "Ukaž, co s tím máš."
Wopi
28. 06. 2003
Dát tip
nejlepší je, když někdo dělá "vážnou kritiku" jako anonym

Anonym39
26. 03. 2003
Dát tip
Tentokrát musím se všema souhlasit Martian

Movsar
21. 03. 2003
Dát tip
Piš si radši vzorečky, rýsuj, manipuluj svou pájkou, spojuj drátky, soustružniči, ale tady opravdu nemáš co říct. Kdybys alespoň nudnému obsahu uměl dát formu... Ale možná u vás na odborném učilišti tě za slohovky chválí. Mezi slepými jednooký králem.

Paranoicus
14. 03. 2003
Dát tip
Carrie & Wopi: Co máte proti báťuškovi preziděntovi?

Carrie
14. 03. 2003
Dát tip
Paranoicus: tak TOHO teda vůbec neřeším ;o)))

Paranoicus
14. 03. 2003
Dát tip
Carrie: Je to vzor, co nefunguje ...

Carrie
14. 03. 2003
Dát tip
ale ne můj

Carrie
12. 03. 2003
Dát tip
já myslela, že nebude fungovat ani ten vzorovej a tím pádem bude všechno OK :-)

Wopi
12. 03. 2003
Dát tip
nikdy nic nefunguje

Carrie
12. 03. 2003
Dát tip
Wopi: když nefungujou ani vzory, tak je to vlastně fuk...

Wopi
12. 03. 2003
Dát tip
no právě :)

Humble
11. 03. 2003
Dát tip
Tohle jsem pochopil, ale nepochopil jsem, že bych to měl hledat...

Paranoicus
03. 03. 2003
Dát tip
Ale to není pointa, kdyby aspoň Adam byl cikán, skin nebo tak něco ... lidi jsou přece různí.

Pompejus
02. 03. 2003
Dát tip
Tak jsem ten smysl schoval tak dobře, že už ho nikdo nenajde :-) Ne, fakt, chtěl jsem napsat něco, nad čím by se muselo víc přemýšlet a asi jsem to přehnal, nikdo z mých známých a ni tady na písmákovi na to nepřišel. Nuže slyšte: Pointu jsem nechal vězet v tom, že zatímco se Pinďa na Pepu oboří, ať mu tam neleze se šmejdy, Adam jde a pomůže Pepovi ten krám rozchodit. Tak to bylo myšleno. Takže se vám omlouvám, příště už radši nebudu zkoušet nové styly, nebo to vždycky budu chápat jen já a nikdo jiný.

Gunhead
02. 03. 2003
Dát tip
Takovoudle pointu si strč do pr ... a taky za klobouk...

Kandelabr
02. 03. 2003
Dát tip
aha...no tak to je teda tak trochu blbost...

Paranoicus
28. 02. 2003
Dát tip
Jako povídka - nefunguje? Ale pro místní poměry je délka přímo optimální!

Gunhead
26. 02. 2003
Dát tip
já teda nechápu, vzhledem k tomu, že jsem měl na prumce taky dílny, taky s pájením a taky s nefunkčíma výrobkama vážně nechápu co jako...?! jestli je tam nějakej tajnej skrytej smysl, tak je skrytej asi až moc dobře...

Kandelabr
26. 02. 2003
Dát tip
taky nechápu. o co jde?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru