Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Piida Huivista Kiini Hurja Aňuška Feest I Vaal

27. 02. 2003
3
0
2149
Autor
Ziggy

festival Finsko Sereďskej družby a humoru v Prahe sobota tahleta Palačák 15:00

vystupujúci:

tanečná skupina Aňuška

Komické Sexteto Človákov (KSČ)

-muži 3ks (napr. Petko Runa, Jano Chuchvalec)

-ženy 3ks

na programe je tiež diskusia

Fínskych poľnohospodárov a Sereďských honelníkov

na poli poľnohospodárskom

ako aj na poli pšeňično-ražnom

Pražský štatisti urobia na konci festivalu graf

 

 


nin
28. 02. 2003
Dát tip
ziggy... československá družba už zdemolovala naši kuchyň :-))) v sobotu... družba... jasně... ***...

Družba je nějakej mameluk na svatbě, budeš se vdávat, nin?

nin
28. 02. 2003
Dát tip
sem u vás na svatbě toho mameluka neviděla! to byl ten emil? :-))) pudu za družičku nebo za Juliu Roberts nebo za nohy hlavou dolu

Pudu za kudu. To je nějaká koza, kudu. Kudu velký. Jsem to měla jako dítě v nějakým pexesu nebo kde, ne vlastně v atlasu savců. Pak jsem ho rozstříhala, když se mi líbil kluk jménem Králík a chtěla jsem ho sbalit, tak jsem vystříhla z atlasu králíka i zajíce. Matka mi to vyčetla, že jsem zničila knížku, co mi dal zesnulej dědeček...

Cyndi
28. 02. 2003
Dát tip
houby koza, kudu je majinká hubená anti-lopka... :-)))

Tak to ne, hele! Kudu je poměrně statný zástupce čeledi turovití (Bovidae). Celková výška je 2,3 až 2,9 metru. Má dlouhé nohy, na hnědém nebo šedém trupu nosí šest až 10 vertikálních bílých pruhů. Krk je oproti tělu barevně méně výrazný. Na hlavě pod očima jsou bílé horizontální linky. Charakteristické jsou též dlouhé a široké uši, taktéž jakýsi tmavě osrstěný hrb nad předními končetinami. Ocas je na povrchu tmavý ze spodu bílý a střapatý, ukončen je černou špičkou. V nebezpečí používá ocas jako varování pro ostatní členy stáda. Ocas otočí vzhůru a bílá barva jasně upozorňuje na nebezpečí. Samci mají dlouhé hluboce spirálovité rohy. Mladí jedinci se podobají kravám. Jsou to výborní skokani. Dokáží snadno přeskočit i dvoumetrový plot.

nin
28. 02. 2003
Dát tip
kuda na metro?

Kuda do metra nedostaneš, mrkni na "vývoj rohů", možná tak v těch devíti měsících, ale dospělýho samce... fakt ne. Zapíchl by se rohama do střechy metro a nešel by ven. Takže možná ho dostaneš do metro, ale z metro už asi ne. Metro je složitější, než si myslíš, nezapomínej, že moje první láska byl mistr v Metrostavu...

Cyndi
28. 02. 2003
Dát tip
to teda jo, hele: Africký kontinent si neumíme představit bez antilop mnoha druhů, lišících se nejen zbarvením, velikostí, tvarem těla a rohů, ale i různým způsobem života. Různé antilopy se přizpůsobili životu v poušti, stepi, buši a pralese, setkáme se s nimi na otevřených planinách Serengeti, i vysoko v horských pralesech Kilimandžára. Řadíme je mezi sudokopytníky, řád přežvýkavců. Jsou to býložravci. Většina antilop je přizpůsobena rychlému a vytrvalému běhu. V Africe jich žije nejvíc v sušších oblastech na otevřených stepích a v řídkých buších. Samice antilop mívají obyčejně jen jedno, vzácně dvě a výjimečně tři mláďata. Mezi známé druhy patří: Kudu velký (Greater Kudu) – vysoká v kohoutku 160 cm, váží 250 až 300 kg, jemně pruhovaná na boku. Rohy měří kolem 180 cm a mají je pouze samci. Její boky zdobí 6 až 10 bílých svislých pruhů, mezi očima má bílou skvrnu. Dává přednost kamenitým kopcovitým terénům porostlými řídkými travinami a křovinami. Důležitá jsou pro ni napajedla. Kudu malý (Lesser Kudu) – je menším modelem kudu velkého, je však více pruhovaná. Na hrudi má dva větší bílé fleky. Stejně jako kudu velký mají rohy pouze samci. Barva srsti je různá, od hnědé po šedomodrou. Je vysoká kolem 1 m v kohoutku. Žije většinou v párech, je velmi plachá. Pohybuje se nejvíce za svítání a za soumraku, proto je dost obtížné ji spatřit. Živí se listím a kořínky. Nejvíce obývá Národní park Tsavo, tedy sušší oblasti.

Cyndi
28. 02. 2003
Dát tip
kudy na kudu, he? ;-)))

Cyndi
28. 02. 2003
Dát tip
aviii

nin
28. 02. 2003
Dát tip
já ti začla něco psát a já radši do zpráv :-)) no to byla ukrajinská otázka tamto

Cyndi
28. 02. 2003
Dát tip

nin
28. 02. 2003
Dát tip
Cyndi?!! kdo zabil kudu?

Kudu malý (Lesser Kudu) – je menším modelem kudu velkého Ty mluvíš o nějakejch modelech, ale já mluvila o normálním. V tom bude zakopanej kudu.

Cyndi
28. 02. 2003
Dát tip
nin: ehm, jinej obrázek ´sem nenašla... taxi mysleme, že kudu jen spinká a oni mu měřej paroží... nebo že umřela věkem...

Cyndi
28. 02. 2003
Dát tip
MP: když už se chceš dostat k jádru kudu, netahej sem modelky, z těch moc nedostaneš...

nin
27. 02. 2003
Dát tip
joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo my z polí makových se rádi zúčastníme j+m

gd
27. 02. 2003
Dát tip
jů. v sobotu jsem měl jet jinam, ale tohle zní děsivě a lákavě.

Boha jeho a já budu mimo hlavní město zolotóje stobášennoje...:o(

JohnieBass
27. 02. 2003
Dát tip
Škoda, že nemožu přijet!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru