Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak řekněte už něco!!!

27. 02. 2003
0
0
1794
Autor
Rena

Jdu po ulici v davu bezejmenných.

Mě samotné stádo ukradlo jméno a s ním i můj optimismus.

Všichni se plazí za něčím vyjímečným aniž by viděli, že jsou sami něco zvláštního.

Byli jsme stvořeni k tomu, abychom chtěli věci, které mají ti druzí?

Byl nám dán život jen tak z legrace?

Já si to nemyslím, vy ano? 

 


Rena
18. 08. 2003
Dát tip
Jde o to, že jsou tam otazníky, já se ptám a ne že to někomu vnucuju, víš?:o)) No jo, z toho si nic nedělej, já si taky někdy nerozumím.

StvN
18. 08. 2003
Dát tip
Otazník myšlenku nemění. Někdy se lidi ptaj, že si nejsou jistý, jak to okolí vezme, aby měli zadní vrátka. Tohle asi neni ten případ.

Rena
18. 08. 2003
Dát tip
ne, není:o))

StvN
17. 08. 2003
Dát tip
Já to beru tak, jak jsi to napsala. Že jsi to myslela jinak nemůžuž vědět. Taky píšeš červená a myslíš tím zelenou?

Rena
16. 08. 2003
Dát tip
Ne, zlatíčko, jenže já to vůbec nemyslela tak, jak ty jsi to pochopil.

StvN
24. 03. 2003
Dát tip
Takže napíšeš kopec "nepravd", záměrně píšeš hloupou úvahu a zdá se ti, že když nakonec napíšeš, že to, co jsi napsala, si nemyslíš, že z toho rázem bude skvost plnej moudra? Jo, a prokoukla jsi mě, zásadně nečtu poslední věty.

Rena
23. 03. 2003
Dát tip
Tu poslední větu si asi nečetl, že?

StvN
14. 03. 2003
Dát tip
Drag. - promin Natalko. Nesouhlasim s davem bezejmennych, s chtenim veci, ktere maji druzi, s tim ze nam byl zivot dan pro legraci, v podstate s nicim, je to velice melka uvaha

Dragonsfire
13. 03. 2003
Dát tip
Za prvé : CHTĚLA řešit a za druhé by mě zajímalo proč s tim nesouhlasis!!!!

StvN
09. 03. 2003
Dát tip
Drag. - Co bys na tom chtěl řešit? Rena - ani mi neni jasný, cos tim chtěla říct, ale s tím, cos napsala nesouhlasím

Dragonsfire
02. 03. 2003
Dát tip
Dobrá práce...... a pravdivá.......a přesně představuje to co jsi a jak uvažuješ......neděs se, vím to, protože tě znám......a ty mě taky......Přečti si něco ode mně a bude ti jasné kdo jsem.....Ale zpátky k dílu: je to stručně vystižený problém celého lidstva a jak se zdá, v dohledné době i neřešitelný problém lidstva....gratuluju

waldekke
28. 02. 2003
Dát tip
jo, všichni jsme nějaký divný. W.

cvok
28. 02. 2003
Dát tip
za prve dve vety klub a inak si myslim, ze ano.

j_i_r_i_k
28. 02. 2003
Dát tip
Já našel tři hrubky, kolik najdeš Ty? Ale to je jen takové rýpnutí, mám zrovna takovou náladu... Jinak každý jsme výjimečný, ale přirozeně toužíme po tom, co mají druzí, pokud jim to usnadňuje či ozvláštňuje život. A zda nám byl dán život z legrace? A záleží na tom? Není spíš zajímavější otázka, jak jej přijmeme?

Cirilla
27. 02. 2003
Dát tip
nechci věci, které mají ti druzí. Bohatě mi stačí věci, jež mám. I když v davu se cítím ztracená dost, to asi jo. Jak je to s mým životem nevím, každopádně nějakej důvod že žijem, zřejme bude. Toliko můj subj. momentální nezainteresovaný nevědecký a právě vyťukaný názor.

Rena
27. 02. 2003
Dát tip
Neříkám, že bych chtěla věci těch druhých(spíše chlapi těch druhých, ale ty nechám z morálních důvodů na pokoji:o))

Cirilla
27. 02. 2003
Dát tip
chlapy těch druhých? Heleď, vony jim taky smrděj nohy, jako jinejm, určitě krkaj, sice se tvářej kultivovaně, ale slipy si měněj až když začínaj zavánět :o) Na první pohled se třeba zdaj jako velký šéfové, ale... Naopak, nejlepší jsou ti, které si otestuješ pořádně sama!

Rena
27. 02. 2003
Dát tip
Hmmm, to je taky důvod proč nechat chlapi těch druhých na pokoji:o)) Ale když mi neřekl, že je zadanej tak je to asi ještě horší, ne?:o)) Naštěstí jsem si ho fakt oťukla!:o)) Fakt ho nechám na pokoji!

Cirilla
27. 02. 2003
Dát tip
No, tak to je horší. Od chlapů těch druhejch ruce pryč! :]

Rena
27. 02. 2003
Dát tip
Vždyť to říkám:o))Jen kdyby neměl tak pěknej...no radši nic:o))

pedro
27. 02. 2003
Dát tip
Jedna věc je být závistivý a druhá snažit se oněco výjimečného. Každý by se měl snažit být tak trochu nadčlověk a snažit se uskutečnit co chce. Něco dokonalýho.Spokojenost a harmonie nudí.

Rena
27. 02. 2003
Dát tip
Jo s tim naprosto souhlasím, stejně jako když je někdo přehnaně sofistikovaný, to je taky pěkně nudné

Kandelabr
27. 02. 2003
Dát tip
chtít něco co nemám je základním hnacím pohonem lidstva. Jinak jako úvaha mi to připadá trochu nekonzistentní. Ani v podstatě příliš nechápu nad čím bych to vlastně měl uvažovat :)

Cirilla
27. 02. 2003
Dát tip
Kand: prostě myšlenkový (ne)uvažující pochody, tak jsem to pochopila...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru