Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chtěla bych být (spisovatel)

02. 03. 2003
1
0
815
Autor
Angelika

Z mého deníčku...

Ahoj deníčku. Tak jsem se dnes, po kolikáté už v životě, rozhodla, že budu jednou opravdový básník a když ne básník alespoň spisovatel. Jen mám stále problém s hledáním dostatečně vzdušných slov, která by si čtenáři rádi nechali povalovat v hlavě a pochvalovali by je. A těm, co by ty slova četli, by se nemohla lepit na jazyk, musela by ho rozkmitat a vyletět z úst jako vlaštovky, co zvěstují jaro. Musela by být barevná, jak duha na obloze. Jenže kolikrát jste viděli duhu?
Angelika
03. 03. 2003
Dát tip
Stanislav: Diky za slova bicujici...Nekdy prave bic dokaze popohnat nekam dal...A neomlouvej se, jsem rada, ze nepochlebujes a dokazes napsat svuj opravdovy nazor... Barbar: Dik...Pokusimj se na to myslet...

Rowenna
03. 03. 2003
Dát tip
Vždyť, já nevím, ale mi to přijde dost zajímavé a nehloupé. ****

Naja
02. 03. 2003
Dát tip
Je ty ses vratila??? Vitej zpet...

Angelika
02. 03. 2003
Dát tip
Promin Stano...ja se polepsim....je to dnesni naladovka....

Angelika
02. 03. 2003
Dát tip
Právě duhu člověk vidí taky jen několikrát...Ach jo...

Naja
02. 03. 2003
Dát tip
Angeliko nic si z toho nedělej a nevzdychej....Třeba se jednou do něčeho rozumného dopíšeš. Nedej se!!!

Ženatej
02. 03. 2003
Dát tip
Můžeš bejt klidně novinář. Vpohodě! :-)

woai
02. 03. 2003
Dát tip
duhu? minimálně jednou za rok? ;-)

Barbar
02. 03. 2003
Dát tip
Nehledej slova násilím piš to co napsat musíš Když vypíšeš své pocity aspoň se nezadusíš Když budou tvoje pocity sdílet i lidé jiní Najdou v tvých slovech zálibu snad to již dnes učiní BARBAR P.S. Poezie se nedá vynutit!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru